خبرهای داغ:

۱۸۰ توانخواه در بخش بیارجمند از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: ۱۸۰ توانخواه در بخش بیارجمند از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۰۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
۱۸۰ توانخواه در بخش بیارجمند از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شهردار و اعضای شورای شهر بیارجمند به منظور ارتقا تعامل بین بخشی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف بهزیستی با معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود دیدار کردند.
کریمی شهردار بیارجمند خدمت در بهزیستی را ارزشمند دانسته و از زحمات کارکنان بهزیستی تقدیر کرده و گفت:مجموعه شهرداری و شورای شهر بیارجمند به منظور ارتقا سطح کیفی زندگی معلولان، سالمندان، کودکان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار بخش بیارجمند آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با بهزیستی را دارد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در این دیدار گفت: حل مسائل اشتغال و مسکن مددجویان از اولویت‌های سازمان بهزیستی است که برای تحقق این مهم نیازمند یاری و همکاری دستگاه‌های مختلف می‌باشیم.
جهانسیر با اشاره به وجود ۱۸۰ مددجوی توانبخشی و اجتماعی در منطقه بیارجمند و زمان آباد ادامه داد: بر اساس سیاست‌های جدید سازمان بهزیستی کشور پروند‌های مددجویان به مراکز مثبت زندگی تحویل شده است لذا از اعضای شورای شهر و شهردار محترم انتظار داریم به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تعامل و همکاری مناسبی با این مراکز داشته باشند.
شهر بیارجمند در فاصله ۱۲۰ کیلومتری و بخش زمان آباد در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شهرستان شاهرود واقع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار