در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان وی صورت گرفت؛

دیدار مسئولان شهرستان ابهر با پدر شهیدان «طارمی»

مسئولان شهرستان ابهر با پدر گرانقدر شهیدان والامقام «جواد و هادی طارمی» دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۰۶۴۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در آستانه سالگرد شهید هادی طارمی از محافظان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه،فرماندار،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ،بخشدار بخش مرکزی، فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی و جمعی از مسئولان  شهرستان ابهر با پدر شهیدان جواد و هادی طارمی دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مسئولان شهرستان ابهر با پدر شهیدان «طارمی»

 

مسئولان شهرستان ابهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، با اهدا تابلوی تصاویر شهدا و لوح تقدیر، از پدر این شهید والامقام تجلیل کردند.

 

گفتنی است سرگرد هادی طارمی در آستانه 40 سالگی بود که با فرمانده محبوبش، قاسم سلیمانی آسمانی شد.

 

وی به همراه 9 نفر دیگر از جمله شهید قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشد الشعبی در بغداد در بامداد 13 دی‌ماه 1398 به شهادت رسید. او که سال‌ها به برادر شهید بودن خود افتخار می‌کرد، حالا به دیدار برادرش شتافته است.

دیدار مسئولان شهرستان ابهر با پدر شهیدان «طارمی»

 

هادی طارمی برادر شهید جواد طارمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است. آن‌ها اصالتاً زنجانی اما ساکن تهران هستند. شهید طارمی حدود 16 سال در لباس سبز سپاه به خدمت مشغول بود. او سال‌ها در تیم حفاظتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور داشت. از این شهید دو دختر 9 و چهار ساله به یادگار مانده است.

ارسال نظرات