وداع مردم فشافویه با پیکر مطهر بانوی مؤمنه زهرا قنبری، مادر شهید کلیان‌

عصر روز جمعه پنج دیماه پیکر مطهر بانوی مؤمنه و مظهر صبر و استقامت ، حاجیه خانم زهرا قنبری مادر بزرگوار شهیدمحمدحسین کلیان بر روی دستان اهالی قدردان، ولایتی و شهید پرور فشافویه تشییع و به خاک سپرده شد .
کد خبر: ۹۳۰۶۶۰۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

حضور گرم و پرشور مردم قدرشناس فشافویه در مراسم وداع با پیکر مادر شهید کلیان با وجود کاهش ناگهانی دمای هوا ستودنی بود. مردم  ولایت مدار فشافویه شهرستان ری با همراهی مدیران و مسئولین محلی با حضور پرشور خود در مراسم خاکسپاری مادر شهید کلیان بیعتی مجدد با ارواح طیبه   شهیدان و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بستند .

مردم شریف فشافویه به رسم قدرشناسی از ایمان و ایثار  مرحومه حاجیه خانم زهراقنبری مادر فداکار شهید محمدحسین کلیان با حضور در مراسم خاکسپاری و‌ اقامه  نماز به امامت حجت الاسلام درگاهی امام جمعه  فشافویه در آرامستان شیخ کلینی وفات این بانوی مکرمه را به بیت سوگوار شهید کلیان تسلیت گفته و با قرائت فاتحه برای آرامش روح مطهر این بانوی بافضیلت و شفاعت فرزند شهیدش طلب مغفرت نمودند .

خانواده معزز این شهید سرافراز هم در اقدامی خداپسندانه به منظور حفظ سلامت شهروندان و مصونیت از ویروس کرونا و نیز به رسم قدرشناسی از کادر درمان از برگزاری مراسم ترحیم و یادبود برای مادر شهید خودداری نمودند .

شهیدمحمدحسین کلیان ۱۳۳۷/۰۶/۲۰ در روستای کلین فشافویه متولد شد و در تاریخ ۱۳۶۱/۰۹/۱۴ در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار