خبرهای داغ:

بهره‌مندی ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد از انشعابات رایگان آب، برق، گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی در سال جاری بهر‌ه‌مند شدند.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
بهره‌مندی ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد از انشعابات رایگان آب، برق، گازبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیده فاطمه تقوی، اظهار کرد: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های انشعابی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی معاف شده‌اند.
وی اضافه کرد: در ۶ ماهه امسال، در راستای ارائه خدمات عمرانی ۳۷ خانوار از مددجویان تحت حمایت این ‏نهاد از امتیاز انشعاب رایگان برق، ۳ خانوار شهری و ۳۱ خانوار روستایی از انشعابات آب رایگان و ۲۱ خانوار نیز از انشعاب گاز برخوردار شده‌اند. ‎
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در این مدت برای هشت خانوار معافیت از پرداخت عوارض شهرداری، مجوز ساخت و پایان کار بهره‌مند شدند.
وی گفت: ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی در شش ماهه سال جاری بهر‌ه‌مند شدند.
نقوی با بیان اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه و برای یک نوبت انجام می‌شود، گفت: با معرفی مددجویان به سازمان‌های مربوطه این افراد از دریافت انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.
وی بیان کرد: برطرف کردن مشکلات خدماتی آب، برق و گاز نیازمندان این نهاد دارای اهمیت بسیاری است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت قرار دارند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها