فرمانده سپاه نکا:

جهان اسلام مدیون سردار شهید سلیمانی است / برگزاری ۲۰ برنامه در دهه بصیرت نکا

فرمانده سپاه نکا با تاکید بر اینکه  امروز جهان اسلام مدیون سردار شهید سلیمانی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید به این سردار بزرگ به چشم یک مکتب نگاه کرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۳۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
جهان اسلام مدیون سردار شهید سلیمانی است / برگزاری ۲۰ برنامه در دهه بصیرت نکا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مجید رضا شعبانی در نشست خبری به مناسبت حماسه ۹ دی ماه و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم، از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه در دهه بصیرت خبرداد و گفت: این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی و با همکاری ادارات و اصناف اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به  فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی، نهم دی و چهلم شهید فخری زاده که مصادف با دهه ولایت و بصیرت و ایام فاطمیه شده است، افزود: تمام ظرفیت‌های شهرستان برای گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم استفاده خواهد شد که  در این راستا ما در تمام پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج  برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته شعبانی نذرخون، رژه خودرویی، برگزاری مسابقه شعر و دلنوشته، نامگذاری مسکن مهر به خواسته ساکنین به نام شهید سلیمانی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه از برنامه‌های دهه بصیرت است.

فرمانده سپاه نکا در ادامه با تاکید بر اینکه  امروز جهان اسلام مدیون سردار شهید سلیمانی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید به این سردار بزرگ به چشم یک مکتب نگاه کرد.
 
جهان اسلام مدیون سردار شهید سلیمانی است / برگزاری ۲۰ برنامه در دهه بصیرت نکا
شعبانی بر ضرورت فضاسازی مناسب شهرستان به ویژه بخش‌ها و روستا‌ها در ایام منتهی به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید و اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا نسل جدید ما با ابعاد شخصیتی، منش و سیره رفتاری این شهید عزیز بیشتر آشنا شوند.

فرمانده سپاه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم یوم الله ۹ دی هم اشاره و تصریح کرد:  نهم دی از جمله رویداد‌های مهم در حفاظت از انقلاب است و این روز و بررسی ابعاد شکل گیری آن باید تبیین شود.

شعبانی در پایان سخنان خود به نقش ویژه مردم شهرستان در نهم و دی ماه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در فتنه سال ۸۸ همه کشور علیه فتنه گران به پا خاستند، اما به گواه بزرگان و حتی دشمنان نقش مردم نکا به خاطر راهپیمایی خود جوش یک روز زودتر یعنی روز هشتم دی ۸۸ و اعلام تجدید بیعت با رهبری و مقابله با فتنه گران مانند نگین انگشتر در این رویداد بزرگ در کشور درخشید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها