خبرهای داغ:

برگزاري میز خدمت تخصصی در شرکت شهرک های صنعتی سمنان

میز خدمت تخصصی با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات استان در محل شرکت شهرک های صنعتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۹۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،میز خدمت تخصصی با حضور  مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان، داریوش جلالی فرمانده اقشار سپاه استان سمنان و ولی ا... شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا... ادارات کل استان، حسن آلبویه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و جمعی از کارشناسان در محل شرکت شهرک های صنعتی برگزار گردید.

در برگزاری این میز خدمت تخصصی مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: با توجه به شعار سال، مجموعه بسیج و سپاه با برگزاری میز های خدمت تخصصی  در حال برطرف کردن برخی از موانع موجود در شرکت های صنعتی در سطح استان  در جهت تحقق شعار سال می باشد که به حمدالله بسیاری از موضوعات برطرف گردیده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان افزود: در بسیاری از موضوعات باید نگاه فنی به موضوع داشته باشیم تا بتوانیم مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف نمائیم اما داشتن نگاه جهادی در کنار نگاه فنی یکی از اصلی ترین موضوعات برای برطرف کردن مشکلات و تحقق شعار سال به خصوص در بحث فنی می باشد.

در ادامه این میز خدمت داریوش جلالی مسئول امور اقشار بسیج سپاه استان سمنان گفت: الویت اصلی ما برای تحقق شعار سال حمایت از تولید کنندگان به خصوص در استان می باشد و در این بین باید به نحو احسن از تولید کننده حمایت صورت پذیرد.

داریوش جلالی افزود: مجموعه بسیج با دارا بودن اقشار مختلف و همچنین نخبه گان جوان و انقلابی، آماده ایفای نقش در جهت تحقق شعار سال با همکاری واحد های صنعتی می باشد.

در ادامه حسن آلبویه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: با توجه به آمار و ارقام، استان سمنان نسبت به مشابه سال گذشته بیش از چند برابر در بحث فعالیت واحد های صنعتی رشد داشته است.

وی ادامه داد: ما باید در حال حاضر از تحریم های موجود به نحو احسن بهره ببریم و تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم و از این طریق برای استان و حتی کشور تولید ثروت و اشتغال نمائیم.

حسن آلبویه همچنین افزود: شهرک های صنعتی استان در بین شهرک های صنعتی کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و ما باید با تمام وجود از سرمایه گذاران در استان حمایت نمائیم.

گفتنی است این میز خدمت در جهت بررسی موانع و مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاری یک واحد صنعتی برای تولید کناف تشکیل بود که در این میز خدمت بسیاری از موضوعات ادارای و فنی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان مربوطه نظرات خود را ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار