یادواره شهید محمد شهرابی با حضور جمعی مسئولین برگزار و به‌صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۵۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

یادواره شهید محمد شهرابی با حضور جمعی مسئولین برگزار و به‌صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، حجت‌الاسلام حاجی لَری امام‌جمعه تفرش با اشاره به سخنان رهبری گفت: اگر جلوی تحریف گرفته شود جلوی تحریم هم گرفته می‌شود. وی سخنان محمود امجد را از مصادیق همین مسئله دانست و اظهارات سخیف او را موردانتقاد قرار داد.

سخنران این یادواره سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دفاع مقدس به بیان خاطرات شهید سلیمانی و عظمت این شهید و همچنین تحولات جبهه مقاومت پرداخت. وی از برخورد بعضی مسئولین با خانواده شهدای حرم انتقاد کرده و افزود: حق شهدا و خانواده‌های ایشان با این رفتارها نادیده گرفته می‌شود. این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با وهابیون که از 170 کشور در سوریه با قوی‌ترین تجهیزات می‌جنگیدند، در حال مبارزه بود و نبرد سربازان این جبهه در آنجا اعتقادی بود که به همین علت پیروز شدیم.

لازم به ذکر است شهید روحانی محمد شهرابی متولد سال ۴۱ و در ۳ تیر ۷۷ در اثر جراحت‌های شیمیایی در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید. در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود، از خانواده این شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات