پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی به مناسبت حماسه یوم الله ۹ دی

فرمانده ناحیه سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی به مناسبت حماسه نهم دی سال 1388 پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۹۱۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ماندگار یوم الله نهم دیماه، یادآور خروش شکوهمند امت مسلمان و انقلابی ایران، علیه فتنه فراگیر و بزرگی است که توسط جبهه‌ی مشترک اشرافیت بی بصیرت داخلی و طراحان غربی انقلاب‌های رنگین، به وقوع پیوست. فتنه گران کوردل و بریده از مردم که نتیجه‌ی حماسه‌ی شگرف مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را بر خلاف تمایل باطنی خود یافتند، تمام عِدّه و عُدّه خود را به میدان آوردند تا به خیال خام و باطل خود، عزت و اقتدار مستحکم نظام را به پای مطامع سخیف دنیوی خود قربانی و جمهوریت نظام را تحت عنوان دروغین تقلّب که در حقیقت، رمز برپایی فتنه و آشوب بود، ناجوانمردانه قربانی کنند. آنان هرچند که چندصباحی را با اقدامات ایذایی و آسیب زدن به جان و مال مردم و نظام، ایجاد زحمت نموده، مشارکت ۸۵ درصدی را در کام مردم تلخ کردند، اما پرده از چهره‌ی کریهِ منافقانه شان آنهم پس از چندین سال نفاق و تظاهر و تزویر، کنار رفت و یک بار برای همیشه، ارزش و اعتبار اجتماعی خود را از دست دادند و درس عبرت همه کسانی شدند که بی توجه به ساختار الهی نظام و ریشه و پشتوانه‌ی عمیق مردمی آن، دل به کمک‌ها و وعده‌های پوشالی آمریکا و غرب دوخته‌اند.
امروز و با گذشت بیش از یک دهه از این حماسه‌ی عظیم، ملت راست قامت و استوار ایران اسلامی، درس‌ها و دست آورد‌های گران‌سنگ آن را نه تنها از یاد نبرده، بلکه ولایتمدارانه و با پیروی کامل از، ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز، سرمایه‌های سترگ این تجربه‌ی بزرگ تاریخ نظام اسلامی را برای مواجهه و رویارویی پیروزمندانه با چالش‌های حال و آینده، آگاهانه به میدان آورده است. بی شک، این حماسه‌ی گرانمایه، سرمایه‌ی بی بدیل انقلاب و نظام اسلامی، در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های بزرگ، در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
اینجانب سالروز این حماسه‌ی عظیم ملت انقلابی ایران اسلامی را گرامی میدارم و با ادای احترام به شهدای عزیز جبهه‌ی بصیرت و ولایتمداری و عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها به عنوان رزمنده بزرگ جبهه دفاع از امامت و ولایت، امیدوارم شکوفه‌های پرامید بصیرت روز به روز شکوفاتر گردد و انقلاب شکوهمند اسلامی مان در سایه راهبریهای، ولی فقیه زمان و بصیرت آحاد مختلف مردم، حرکت پرشتاب و پیش برنده خود را تا درک ظهر ظهور مهدی موعود (عج) به پیش ببرد.
سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار