فرمانده بسیج دانشجویی البرز خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم البرز

کرج - فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی دانشجویی استان در مناطق محروم در بین افراد کم‌برخوردار و نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۹۷۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

جعفر فلاح‌نژاد اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) اُسوه صبر و مقاومت و پاسداشت روز پرستار، بسیج دانشجویی استان البرز در راستای تکریم و ایثارگری شهدای مدافع سلامت از دو خانواده شهدای سلامت که جان خود را برای سلامت مردم در برابر ویروس کرونا تقدیم کردند، بر سر مزارشان تقدیر کرد.

وی بیان کرد: شهدای مدافع سلامت در سخت‌ترین شرایط برای مهار ویروس کرونا و نجات جان زندگی هم‌وطنان تلاش کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: قدردانی از خانواده‌های شهدای سلامت امری ضروری است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی در راستای انجام کمک‌های مؤمنانه و مواسات، تصریح کرد: روز گذشته ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی دانشجویی استان در مناطق محروم در بین افراد کم‌برخوردار و نیازمند توزیع شد.

توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی

فلاح نژاد با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ پرس غذا گرم با رعایت موازین بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد، گفت: همچنین ۱۴۴ بسته ویژه شب یلدا توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه توسط گروه‌های جهادی دو باب منزل مسکونی که آسیب‌دیده از باران و آب‌گرفتگی بودند، مرمت و بازسازی شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در پایان متذکر شد: همچنین یک باب منزل مسکونی برای خانواده نیازمندی که مجبور بودند در ماشین زندگی کنند، توسط بسیج دانشجویی این استان، اجاره شد.

ارسال نظرات