امام جمعه رامسر در گفت و گو با بسیج:

جریان تحریف به دنبال اثرگذاری بر انتخابات ۱۴۰۰ است

امام جمعه رامسر به اهداف جریان تحریف و اعوان رسانه‌ای آن اشاره و اضافه کرد: آن‌ها سه هدف را دنبال می‌کنند که یکی از آن‌ها اثرگذاری بر انتخابات ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۹۳۰۷۰۵۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
حجت الاسلام و المسلمین تقی پور پیش از ظهر امروز درگفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تسلیت ایام فاطمیه ونیز فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، با اشاره به اینکه امروزه دشمن درصدد است تا در ادراک ملت ایران تاثیر بگذارد و باور‌ها و رفتار‌های عمومی و نخبگانی را تغییر دهد، گفت: امروزه جنگ، جنگ روایت‌ها و میدان داری شبکه‌های اجتماعی برای تغییر رفتار‌های عمومی و نخبگان است لذا باید دلسوزان و دغدغه‌مندان وارد میدان شده و نگذارند دشمن به اهداف خود برسد.

امام جمعه رامسر با بیان این مطلب که یک ماه گذشته  امپراطوری رسانه‌ای استکبار هجمه گسترده‌ای علیه ولایت فقیه و شخص، ولی فقیه زمان داشته است، افزود: آخرین مورد، هجمه‌های ناجوانمردانه روحانی ساده لوحی که در پیشینه و پسینه او برابر اطلاع مطلعین هیچ دفاعی از انقلاب اسلامی دیده نمی‌شود تا جایی که مفتون حب فرزند خود شده و به یک کشور کفر پناهنده شد و فردی که علیه امنیت ملی کشور و حتی مکان‌های حضور حاج قاسم را به دشمن می‌داده شهید خطاب می‌کند.

وی با یادآوری برجام و نقض تعهد توسط آمریکا، بیان کرد: ما در برجام به گروه ۵+۱ اعتماد کردیم و تعهد دادیم، اما آمریکا این تعهد را بالمره نقض کرد و اروپا هم با وجود اینکه از این تعهد خارج نشده، اما کمتر از آمریکا خلف وعده نکرده است.

 حجت الاسلام تقی پور با تصریح بر اینکه ایران تمام تعهدات خود را اجرا کرد و بر عهد و توافق خود پایبند بود، اما نتیجه اش چه شد؟ تاکید کرد: مجددا مشاهده می‌شود که جریان تحریف موضوع پذیرش مذاکره را برای حل مشکلات عنوان می‌کند. براستی آدم عاقل، چه توجیهی دارد تا از یک سوراخ، چند بار گزیده شود؟

حجت الاسلام تقی پور در ادامه سخنان خود به اهداف جریان تحریف و اعوان رسانه‌ای آن اشاره و اضافه کرد: آن‌ها سه هدف را دنبال می‌کنند اول آنکه  ایران را مقصر تحریم ظالمانه استکبار نشان دهند، دوم   آماده سازی افکار عمومی ایران اسلامی برای پذیرش مذاکره‌ جدید و در آخر  تاثیر  بر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه جریان تحریف برای این سه هدف سه گام را در نظر گرفته اند که هم اکنون در حال اجرای آن هستند که دستکاری در واقعیت‌ها اولین گام این اهداف تعریف شده است، افزود:  دومین گام این جریان برای دستیابی به اهداف سه گانه خود یارگیری از شخصیت‌های همسو و نیمه همسو و خاکستری از میان اساتید حوزه و دانشگاه است که با عناوین علمی و دینی آن‌ها را مطرح می‌کنند.

به گفته حجت الاسلام تقی پور سومین گام جریان تحریف  غوغای رسانه‌ای  در فضای کشور است. او در همین رابطه توضیح داد: اخلال در جامعه ایرانی هدف نهایی این جریان است که خواهان جدایی دین از سیاست است و روحیه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم را از میان بردارند و ایران را به ذلت بکشانند.

امام جمعه رامسر با تاکید بر اینکه جریان تحریف باید بداند  ما در راه اعتقاد و انقلاب اسلامی خود چهل سال است که در حال جهاد و مقاومت هستیم، گفت: دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی و کشور ما سرمایه‌گذاری سنگینی کرده است و دستگیری زم توسط سازمان اطلاعات سپاه لرزه بر اندام دستگاه‌های امنیتی غرب براه انداخت.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به اینکه قطعا جریان نفوذ و جاسوسی و عناصر خودفروخته داخلی شناسایی می‌شوند که چه کسانی در چه سطحی از جایگاه مدیریت و مسئولیت در نظام اسلامی به امثال زم اطلاعات می‌دادند، خواستار شد:  ما از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و قضائیه می‌خواهیم که خائنین به کشور و ملت افشا و محاکمه شوند تا شاهد تحریف و خدشه بر پیشرفت و پیش روندگی ایران اسلامی نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها