خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شاهرود

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری و معارفی و جشنواره نوجوان سالم سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۳۹۸ آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۱۸۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری و معارفی و جشنواره نوجوان سالم سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۳۹۸ بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، دانش آموزان برتر و دیگر همراهان برگزار شد.
در ابتدا، محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تبریک به دانش آموزان برتر این دوره از مسابقات، گفت:هنر دانش آموزان و مربیان ما باید این باشد که، با به فعلیت رساندن استعدادها، افتخارات ماندگاری برای کشور عزیزمان خلق کنند.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود با تاکید بر این که، تلاش دانش آموزان و خانواده ها، در کنار هدایت و راهبری مدرسه و معلمان، این افتخار را رقم زده است، گفت: در دوران آموزش غیرحضوری، همه ما بیش از پیش به این یقین رسیدیم که تحصیل و تدریس یک کار حرفه‌ای است و فضای مجازی فقط بخشی از آن را می‌تواند پوشش دهد.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن تقدیر از تلاش دانش آموزان برگزیده، اعلام کرد حدود ۴۵۰ رتبه برگزیده استان متعلق به دانش آموزان شاهرود است و طی روز‌های آتی با حضور در مدارس، از همه این عزیزان تقدیر خواهد شد.
شایان ذکر است در این مراسم، دو اجرای بسیار خوب نقالی و مداحی توسط دو دانش آموز شاهرودی، آقایان امینی و کرمانی، انجام شد.
مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها