کد خبر: ۹۳۰۷۲۴۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
حجت الاسلام هادی عامری در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهاباد با بیان اینکه حماسه ۹ دی برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت شد اظهار داشت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم فارغ از دسته بندی‌ها و جناح بندی‌ها در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه محکم و پایدار هستند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد با گرامیداشت حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی، گفت: حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
وی ۹ دی ماه را یک تاریخ سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۹ دی ماه یک تاریخ سرنوشت‌ساز و حماسه‌ساز با حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف است. حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف و با حضور سلیقه‌های متعدد خلق شد؛ ملت ایران در حماسه ۹ دی همبستگی، اتحاد، انسجام و یکپارچگی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها آن اعلام کردند.
این مقام مسئول حماسه ۹ دی را تجلی حضور بصیرت مندانه مردم دانست و تصریح کرد: امت شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران با حضور به موقع در راهپیمایی ۹ دی، حماسه بزرگی را خلق کردند و در مقابل دسیسه‌های پلید دشمنان ایستادند.
وی تاکید کرد: حماسه ۹ دی برای صیانت از اصل انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن خلق شد و این حماسه نماد ولایت‌مداری و انسجام ملت ایران برای حضور در صحنه و دفاع از ارزش‌های آن است.
این روحانی برجسته بااشاره به اینکه ۹ دی به عنوان یک واقعه بزرگ و تاریخ ساز برای حفظ نظام مؤثر است و باید این واقعه در بین مردم و نسل آینده قابل درک و فهم شود تا فتنه دشمنان را خنثی کند افزود: حماسه نهم دی نقشه فتنه گران را نقش بر آب کرد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات