خبرهای داغ:

استان سمنان دارای پتانسیل و ظرفیت های ویژه ای می باشد

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: استان سمنان دارای پتانسیل و ظرفیت های ویژه ای می باشد.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به همراه سید مهدی موسوی مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان، ولی ا... شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا.... ادارات کل استان سمنان با نادر فخری فرماندار شهرستان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین تبریک به سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان گفت: با توجه به اهمیت حضور و وجود تفکر و روحیه بسیجی در مجموعه اداری، بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در تمامی ارگان های اجرایی در استان دارای پایگاه مقاومت بسیج می باشد که این پایگاه ها به خوبی در حال فعالیت می باشند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با برگزاری میز های خدمت تخصصی و عمومی در جهت برطرف شدن موانع و مشکلات موجود با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی مختلف توانسته است بسیاری از موضوعات را در جهت خدمت رسانی به مردم و تولیدکنندگان برطرف نماید.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین در خصوص ظرفیت های استان سمنان نیز خاطر نشان ساخت: استان سمنان دارای پتانسیل و ظرفیت های ویژه ای می باشد که باید به نحو احسن از آن در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده نمود.

مرتضی دهرویه همچنین افزود: استان سمنان دارای فرزندانی نخبه و کار آمد می باشد که می توان از نقش آفرینی و آمادگی این عزیزان در مواقع نیاز در جهت حل بسیاری از مشکلات بهره برد. سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان نیز آمادگی خود در جهت حل موضوعات و مشکلات مردم و واحد های تولیدی در قالب میز های خدمت اعلام داشته است.

در ادامه این دیدار سید مهدی موسوی مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان ضمن تبریک به سرپرست فرمانداری سمنان گفت: مجموعه سپاه دارای ظرفیت های عظیمی می باشد که می توان با یک برنامه ریزی منسجم از این ظرفیت های در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده نمود.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان ادامه داد: خدمت رسانی به مردم یکی از الویت های مجموعه سپاه وبسیج می باشد و تمام امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه سپاه و بسیج در اختیار فعالینی است که در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداشته اند.

در ادامه نادر فخری سرپرست فرمانداری سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین تقدیر و تشکر از  مجموعه بسیج و سپاه در خصوص فعالیت های گوناگون گفت: همه ما باید خود را سرباز نظام و انقلاب بدانیم. ما  باید با کار و فعالیت رضایت مردم را به دست بیاوریم.

سرپرست فرمانداری سمنان ادامه داد: همه ما نسبت به عملکرد، رویکرد و تفکر بسیج اعتقاد قلبی داریم و حضور و وجود این مجموعه باعث امید و دلگرمی همه ماست.

نادر فخری همچنین در خصوص فعالیت در فرمانداری شهرستان نیز خاطر نشان ساخت: همه ما برای رشد شهرستان و استان باید با یکدیگر متحد شویم تا به نحو احسن به مردم خدمت رسانی کنیم متاسفانه در بسیاری از موارد شهرستان سمنان مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد: مردم با توجه به همه مشکلات موجود پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و در مواقع ضروری نیز یاری رسان ما بوده اند. لذا در این شرایط حساس همه مسئولین بیش از گذشته باید پای کار بیایند تا بتوانیم ذره ای از مشکلات را برطرف کنیم. همه مدیران باید نسبت به عملکرد خود در هر دوره ای پاسخگو باشند.

سرپرست فرمانداری سمنان همچنین در خصوص فعالیت بسیج ادارات در ارگان ها نیز یاد آور شد: با توجه به روحیه و تفکر بسیج که یکی از آن روحیات تسهیل گری می باشد، به حضور بدنه بسیج در ادارات به شدت نیاز داریم تا کارها در مجموعه های ادارای تسهیل گردد.

وی افزود: سمنان در مظلومیت قرار دارد و باید دلسوزانه در جهت رشد آن، کار و تلاش نمود تا بتوان در کوتاه ترین بازه زمانی بهترین مدیریت در راستای خدمت رسانی به مردم را به نمایش بگذاریم. ما هر چه در توان داریم باید در اختیار و در جهت خدمت رسانی به مردم برای افزایش رضایتمندی به آنان قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار