خبرهای داغ:

هدف نفوذ دشمن، بی اعتمادی مردم به مسئولان است

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی سال 1388 با حضور کارکنان و مسئولین ادارات، نهادها و بسیجیان شهرستان دشتی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۰۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مراسم بزرگداشت 9 دی در اولین روز از دهه ی بصیرت در مصلی نماز جمعه شهر خورموج برگزار شد.

هدف نفوذ دشمن، بی اعتمادی مردم به مسئولان است

مسئول شورای هماهنگی شهرستان دشتی گفت: امسال از 9 تا19 دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با  ولایت نام گذاری شده است . و این دهه مقارن با ایام فاطمیه  و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده شده است.

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر گفت: بعد از انتخابات سال 1384 دشمنان اسلام اتاق فکر تشکیل دادند، و به این نتیجه رسیدند که امکان مقابله نظامی با ایران وجود ندارد و بحث تغییر و سرنگونی نظام و انقلاب ایران و نفوذ را در پیش گرفتند.

وی بیان کرد:  مسئله نفوذ یک بحث مقطعی و زمانی نیست و هدف نفوذ دشمن بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولین و نظام است. در نتیجه مسئولین باید نسبت به این امر هوشیار و آگاه باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تصریح کرد:  ما باید از این فتنه ها و اتفاقات پیش آمده چندین درس بگیریم، که نمونه های آن درس غافل نشدن از دشمن، توجه کردن به مردم، بصیرت داشتن، وحدت داشتن، درصحنه بودن و ولایت مداری می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار