بیانیه فرمانده سپاه کنگان در آستانه یوم‌الله 9دی

در آستانه سالروز حماسه 9 دی بیانیه فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص)کنگان منتشر شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۹۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
متن بیانیه بدین شرح است:
تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب‌هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است.
از روز نهم دی ماه باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد، نهم دی ماه تفسیر الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُواْ است، روز یأس همه دشمنان اسلام و ایران انقلابی.

با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های، ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتکاران را رسوا ساخته‌اند. از دسیسه‌های کوچک و بزرگ ابتدای پیروزی انقلاب و خیانت منافقین و تحمیل یک جنگ تمام‌عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های کوچک و بزرگ و فتنه سال ۸۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.
جالب توجه اینکه مردم انقلابی ایران، همانند گذشته، در این مرحله نیزتهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و توانستند با حضور در عرصه، بار دیگر دشمنان کشور را ناامید کنند. این فتنه‌ها باعث شد مردم به سلاح بصیرت مجهز شوند و بتوانند از آن برای عبور از بحران‌ها و توطئه‌های دشمن استفاده کنند.

در این روز بزرگ، چشم جهانیان خروش ملتی را به نظاره نشست که برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد و پلیدی‌ها و ناپاکی‌ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.

حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، یادآور ولایتمداری، بصیرت، فریاد حق‌طلبی و تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی بود که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از، ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و با بصیرت و دشمن‌شناسی بی نظیر خود، بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.

روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام دفاع کردند. روزی که مردم با فریاد‌های محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از طی طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود هنوز پیرو اسلام و رهبری است، مردم به فتنه گران فهماندند که پیش‌تر بیشتر از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان کوچکترین متاعی است که برای عرضه دارند.
از این رو باز خوانی زمینه‌ها و فلسفه حماسه ۹ دی و آثار و پیامد‌های آن به عنوان رخدادی بی نظیر در تاریخ انقلاب، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که بی تردید در تداوم این خط سرخ عاشورایی و مقابله با همه دسیسه‌های آینده دشمنان موثر خواهد بود.

اکنون و در نهمین سالگرد حماسه عظیم و به یاد ماندنی ۹ دی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگِ ملتِ حماسه آفرین و عاشورایی ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد؛ فرزندان برومند این ملت سرافراز در ارتش ولایی جمهوری اسلامی، برای جانفشانی در هر سنگری، تحت فرماندهی مقتدا و، ولی فقیه زمان، آماده‌اند و با نثار جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار