حماسه نهم دی همه‌پرسی در دفاع از نظام بود

۹ دی ما یکبار دیگر رفراندوم ملی در دفاع از نظام و ولایت فقیه را به جهان نشان داد
کد خبر: ۹۳۰۷۸۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، تیمور یزدانشناس با اشاره به فتنه انتخاباتی در سال ۸۸ گفت:: در طول ۸ ماه دشمن تمام تلاش خودرا به کار برد تا نظام جمهوری اسلامی ایران را با مشکل جدی روبرو ساخته به شکست برساند
وی افزود:  همه تئوری‌های غربی‌ها وبرنامه‌هایی چندیت ساله انان که در کشور‌های دیگر امتحان کرده وبا انقلاب‌های رنگین به ثمر رسانده بودند به پایان رسید.

تیمور یزدان شناس افزود: حماسه ۹ دی از روز‌های تاثیر گذار انقلاب است که به هیچ جناح و قوم خاصی تعلق ندارد و متعلق به آحاد ملت است و باید بخوبی بین نسل جوان تببین و بازگو شود.

 وی  اظهارکرد: در این روز حماسی همه سلایق و گروه‌ها با طرز تفکر‌های مختلف به خیابان‌ها آمدند و  بر حول محور قانون گرایی و زیر بیرق امام حسین (ع) وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری اعلام کردند.

یزدان‌شناس گفت:  با وجود اینکه ۱۰ سال از شکست فتنه گران در سال ۸۸ سپری شده‌است، اما دشمن همچنان به دنبال ادامه فتنه‌های خود در کشور است.

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: فتنه ۸۸ دارای عمق وسیعی است و با اسناد و شواهدی که وجود دارد رقابت انتخاباتی در آن مطرح نبوده بلکه یک جنبش سازماندهی شده دقیق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸، نمادی از یک همکاری و هماهنگی بین سلطنت طلب‌ها، کمونیست‌ها و  منافقان علیه نظام بود که با کمک فریب خوردگان داخلی صورت گرفت.

یزدان شناس به دستاورد‌ها و پیام‌های حماسه ۹ دی در عرصه داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: مستحکم ترشدن و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت و اتکای مردمی، رفراندوم ملی در دفاع از نظام و ولایت فقیه، برداشته شدن نقاب از چهره فریب خوردگان داخلی و  پاسخ قاطع مردم به فتنه ۸۸ باحضور در راهپیمایی حماسی از عمده دستاورد‌های ۹ دی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهارکرد: آشکارتر شدن دشمنی غربی‌ها، ناکام شدن همه کپی برداری‌های انقلاب مخملی و دستگیری چندین سفیر خارجی از جمله کشور انگلیس  و اخراج آنان از دستاورد‌های مهم خارجی ۹ دی است.

                                                                                           امام جمعه گناوه گفت: در ۹ دی ۸۸ با حضور پرشور و گسترده مردم غیور و انقلابی ایران، بار دیگر انقلاب با مدیریت بی بدیل و بی نظیر رهبر معظم انقلاب تولد یافت.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: مردم بابصیرت ایران در ۹ دی نشان دادند که در میان فضای غبارآلود از مسیر اصلی انقلاب که همان حمایت و تداوم راه شهدا و ولایت است، دست برنخواهند داست.

وی بیان کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن مردم با  حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی با حمایت قاطع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب، نقشه‌های شوم فتنه گران و دشمنان را خنثی و برملا کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار