درایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ را خاموش کرد

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: مدیریت صحیح و سکانداری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ به اعتراف دوست و دشمن یکی از عوامل مهم برجسته و غیرقابل انکاری به شمار می‌رود که باعث فروکش فتنه‌های سوزان ۸۸ شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۲۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: مدیریت صحیح و سکانداری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ به اعتراف دوست و دشمن یکی از عوامل مهم برجسته و غیرقابل انکاری به شمار می‌رود که باعث فروکش فتنه‌های سوزان ۸۸ شد.

 

۱۰ سال پیش در چنین روزی مردم بصیر و ولایت مدار استان قزوین همراه و همسو با دیگر مردم در نقاط مختلف کشور در یک راهپیمایی عظیم با اعلام انزجار از قانون‌شکنان منافق، خط بطلانی بر تمامی دسیسه‌های دشمنان کشیدند.

منافقانی که در تریبون‌های مختلف با سخنان فریبنده خود برخی از مردم را نیز به اشتباه انداخته بودند اما وقتی روز رای‌گیری به اتمام رسید و رقیب پیروز شد اقدام به اغتشاش کرده و مساجد، حسینیه‌ها و حتی کلام پروردگار را نیز به آتش کشیدند، مردم از این که این منافقان دست نشانده در روز عاشورای حسینی اقدام به رقص و پایکوبی در انظار عمومی کرده بودند به شدت منزجر شده و این رفتار ددمنشانه آنها را با راهپیمایی عظیم ۹ دی محکوم کردند.

حضور با بصیرت مردم طلسم فتنه ۸۸ را شکست

عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه مردم نقشی اساسی در حماسه ۹ دی ایفا کرده و دشمنان را بار دیگر ناامید کردند اظهار داشت: حضور با بصیرت مردم سبب بطلان سحر فتنه ۸۸ شد.

وی با بیان اینکه جنس حضور مردم در دی‌ماه ۸۸ از جنس روزهای تعیین کننده پیروزی انقلاب بود افزود: فتنه بزرگی که توسط آمریکایی‌ها در ۲۲ بهمن سال ۵۷ طراحی شده بود تا عملیات کورتاژ را در مواجه موج عظیم انقلاب اسلامی راه انداخته و انقلاب را ناکام بگذارند، به واسطه حضور گسترده مردم  ابتر ماند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در شرایطی که شکستن حکومت نظامی در بهمن ماه سال ۵۷ کاری بس دشوار قلمداد می‌شد اما مردم غیور ایران اسلامی به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفته و با حضور به موقع و گسترده خود در صحنه موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: دشمنان خارجی، منافقین و جریان مرعوب و خودباخته داخلی که نقش ستون پنجم دشمن را در کشور ایفا می‌کردند، در تلاش بودند تا انقلاب اسلامی را به سخت‌ترین و خطرناک‌ترین ورطه‌ها بکشانند.

وی افزود: باید مراقب بود که دشمنان در اثر جریان تحریف، در موازات جریان تحریم، این حضور گسترده مردم را در صحنه‌های تاریخ ساز پیش رو کم رنگ نکنند.

درایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ را خاموش کرد

کاظمی خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح و سکانداری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ به اعتراف دوست و دشمن یکی از عوامل مهم برجسته و غیرقابل انکاری به شمار می‌رود که باعث فروکش فتنه‌های سوزان ۸۸ شد.

وی با بیان اینکه نوع مواجه مقام معظم رهبری به این فتنه و همچنین مدیریت ایشان مبنی بر این که صفوف معاندین و دشمنان را از مخالف و معترض جدا کنند در خاموشی این فتنه نقش بسزایی داشت، عنوان کرد: برخورد حکیمانه ایشان موجب شد برخی از خواص که دچار تردید شده‌ بودند به جبهه انقلاب بازگردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت یک دهه و روشن شدن برخی از ابعاد این فتنه، بیش از پیش دریافته‌ایم که نقش مدیریت و سکانداری مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت بوده چرا که درایت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب فتنه ۸۸ را خنثی کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دشمنان سرمایه‌های هنگفتی را خرج ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران کرده بودند در حالی که با درایت، تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری این تهدید تبدیل به فرصت شد و دشمنان بار دیگر ناکام ماندند.

بی‌بصیرتی برخی از خواص اهل حق، به ایجاد فتنه‌ها دامن می‌زند

وی افزود: در طول تاریخ هر کجا خواص اهل حق، به سبب وابستگی به دنیا، مال، مقام و شهرت، دچار کم بصیرتی شدند، حوادثی تلخ گریبان جامعه اسلامی را گرفته است.

کاظمی عنوان کرد: حوادث تلخی که پس از رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) رخ داد و منجر به غصب حکومت از امیرالمومنین و همچنین روا داشتن ظلم و جنایتی بزرگ در حق حضرت فاطمه(س) شد، از جمله همین بی‌بصیریتی‌های خواص اهل حق خوانده می‌شود.

وی با بیان اینکه تاریخ گویای این است که خواص بی‌بصیرت و ناآگاه، در طول حکومت کمتر از ۵ سال امیرالمومنین (ع) جنگ‌های داخلی و فتنه‌های پی در پی را ایجاد کردند گفت: انحراف از معیارهای اصلی و حقیقی جامعه اسلامی موجب بروز این فتنه‌ها شده بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: برخی از خواص اهل حق به جای تبعیت، فرمانبرداری، سربازی و صیانت از حریم اسلام و جامعه اسلامی، رویکرد مادی‌گرانه یافته و وابستگی‌ها و تعلقات دنیایی، آنها را از مسیر امام حق دور می‌کند.

کاظمی عنوان کرد: دشمنان آشکار جامعه اسلامی نیز منتظر فرصت هستند تا در ذهن این افراد بی بصیرت رخنه کرده تا با ایجاد فتنه‌های مختلف در جامعه به سود و منفعت خود دست‌یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار