مراسم سالگرد حماسه 9 دی در مصلای تفرش با سخنرانی حجت‌الاسلام فخری، نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

حجت‌الاسلام نعمت‌اله فخری نماینده ولی‌فقیه و عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین(ع) در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه در مصلای تفرش گفت: معمولاً افرادی که نمی‌توانند دولت، رهبری و ملت را تحمل کنند، سعی می‌کنند علیه آن‌ها آشوب، دسیسه و فتنه کنند تا بتوانند رهبر و ملت را از آن مواضع حق‌طلبانه خود دور نگه دارند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و به‌صورت فضای مجازی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام فخری نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: در طول تاریخ از زمان آقا امیرالمؤمنین (ع) شیعه همیشه شاهد فتنه‌های زیادی بوده و تا امروز که آخرین فتنه، شهادت دکتر محسن فخری زاده بوده است، بدانید فتنه‌های آخرالزمان در راه است که البته زودگذر هستند. و فتنه‌ها یعنی غبارآلودگی و افرادی که با این دسیسه‌ها به میدان می‌آیند، در انتها همگی رسوا می‌شوند.

حجت‌الاسلام فخری با بیان این مطلب که از صدر اسلام، پیامبر اکرم(ص) با فتنه‌های عظیمی مواجه شدند، اظهار کرد: کالبدشکافی فتنه‌ها نشان می‌دهد که این‌گونه برنامه‌ها کار یک انسان معمولی نیست. افراد حقیقت‌بین بهتر می‌تواند حقایق را بشناسد و پشت‌صحنه‌ها را دریابد و گول این فتنه‌های زودگذر را نخورد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه‌ها، حق با باطل درمی‌آمیزد و فتنه‌گران شعارهای شبیه حق می‌گویند، افزود: فتنه‌های امروز کاملاً پوششی و فتنه‌گران با بهانه‌های مختلف نظیر بهانه تقلب در انتخابات به میدان می‌آیند. با انواع و اقسام بهانه‌ها افرادی را به صحنه می‌آورند؛ ولی خود آن‌ها تماشاگرند و از دور صحنه‌ها را مدیریت می‌کنند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: 8 ماه قبل از انتخابات سال 88 برنامه‌ریزی‌ها توسط فتنه‌گران داخلی و خارجی انجام شده و حتی اوباما اسم رئیس‌جمهور ایران را ماه‌ها قبل از انتخابات ایران اعلام کرده بود. و دشمن گاهی اوقات ده سال برای یک فتنه برنامه‌ریزی می‌کند.

حجت‌الاسلام فخری گفت: دشمن برای اجرای نقشه‌های شوم خود برای براندازی نظام، سال‌ها تلاش و فتنه‌انگیزی می‌کند و هر بار آن‌ها به لطف الهی ضربه‌فنی می‌شوند. در سال 88 حلقه ارتباطی غربی، عربی و عبری تشکیل شده بود تا بتوانند توطئه براندازی نظام جمهوری اسلامی را اجرا کنند.

وی با بیان این مطلب که پشت همه فتنه‌گری‌ها دست چدنی آمریکا و استکبار است، اضافه کرد: دشمنان اقرار کردند که اگر شخص رهبری نبود توطئه‌های آن‌ها از بین نمی‌رفت.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان این مطلب که ایران اسلامی در منطقه، مرکز و محور بوده و گسترش روحیه مقاومت و ایستادگی در ایران، امریکا و ایادی‌اش را به خشم واداشته است، اظهار کرد: تا زمانی که رهبری و حاج قاسم‌ها در مسیر حفظ نظام اسلامی ایستاده‌اند، این نظام از بین رفتنی نیست.

حجت‌الاسلام فخری با اشاره به حضور تاریخی و حماسه‌ساز مردم در یوم‌الله 9 دی سال 88 گفت: مردم با حضور درصحنه، جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند. پیام 9 دی ارتباط ملت با امامت و ولایت است. نردبان امامت و ولایت در ایران اسلامی سبب حفظ نظام شده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی قسم یاد کرده که سعادت و خوشبختی فقط در پیروی از ولایت است. اتصال به امامت و ولایت سبب عدم انحراف از مسیر الهی می‌شود. اگر کسی از خط امامت و ولایت بیرون بیاید، باید پای آمریکا و عربستان را ببوسد و جلوی آن‌ها تعظیم کند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به مکتب شهید سلیمانی، گفت: مکتب حاج قاسم همان شجاعت، شهامت، بیداری، اخلاص و ازخودگذشتگی است. بهره‌گیری از مکتب شهید سلیمانی می‌تواند راه را روشن و تردیدی باقی نگذارد.

حجت‌الاسلام فخری در خصوص روش مبارزه حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) با مبارزه منفی نشان داد که اگر از جان خود هم بگذرد ولی از ولایت زمان خود دست نمی‌کشد. آن حضرت(س) به همه مسلمانان یاد داد که در هر شرایطی باید در میدان مبارزه با کفر و دشمنان حضور داشت و خسته هم نشد.

ارسال نظرات