خبرهای داغ:

بیانیه سپاه خوی به مناسبت 9 دی

سپاه خوی به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۷۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، در آستانه فرارسیدن 9دی ماه  و بصیرت مردم ولایی جمهوری  اسلامی ایران در خنثی کردن فتنه 88 ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرماندهی سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی بیانیه ای صادر کردند.

فرماندهی سپاه خوی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی ضمن انتشار بیانیه ای، انزجار خود را از حرکات مذبوحانه فتنه گران متذکر و حمایت و تبعیت کامل خود از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است :9دی  یاد آور خلق حماسه ای  عظیم از امت اسلامی در تاریخ کشور ایران اسلامی است، که  امت مومن، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) جلوه ای از غیرت و تعصب دینی و مذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده بود را به نمایش گذاشتند.

در چنین روزی، ملت شریف و انقلابی ایران با بصیرت و همت والای خود نشان دادند که همچنان در حمایت از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی- آرمان‌های امام راحل عظیم الشان، شهیدان والا مقام، احترام به قانون اساسی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه مصمم و استوار ایستاده و هرگونه تهدیدی را پوچ انگاشته و خالق حماسه ای بی بدیل شدند.

در  حماسه 9 دی 88 برخی از مردم عادی با بصیرت و ولایی بودن‌شان را ثابت کردند که فرسنگ ها جلوتر از خواص جامعه  هستند.

مسلما نام گذاری روز نهم دی لغایت 19دی ماه با عنوان دهه بصیرت؛ فرصتی برای تبیین  بصیرت،آگاهی  و معلومات  مردم  در زمینه دشمن شناسی است.

ضمن اعلام حفظ وحدت و نفرت و انزجار خویش از تمامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بار دیگر بر بیعت مجدد و ناگسستنی مردم شهید پرور شهرستان خوی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان والامقام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) تاکید کرده و  به دشمنان زبون نظام و عوامل وابسته ایشان اثبات می‌کنیم که این راه را با وحدت و تبعیت از ولایت، تا سپردن انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر‌(عج) فاتحانه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات