خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

شناخت ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، گفت: شناخت ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضروری است، چرا که باید از ایشان الگوبرداری کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۸۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

 حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن اینکه به فرا رسیدن سالروز شهادت رسیدن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد، اظهار داشت: این ایام یک فرصت مغتنمی برای شناخت ایشان و اقدامات مختلف‌شان در ابعاد امنیت ملی و منطقه‌ای است.

وی ضمن اشاره به اینکه سردار سلیمانی متعلق به ایران نبود، افزود: این شخصیت وارسته و سردار دلیر نه‌تنها در کشورمان متعلق به حزب و جریان خاصی نبود، بلکه تنها متعلق به کشورمان نیز نیست و سراسر جهان اسلام به ایشان ارادت قلبی دارند.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به مکتب سردار سلیمانی را مورد تاکید قرار دادند، افزود: منش، روش، سلوک و سبک زندگی اجتماعی و سیاسی ایشان باید بررسی شود چرا که این موضوع مطالبه رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی را مورد اشاره قرار داد و گفت: استکبار جهانی دو هدف راهبردی براندازی نظام و استحاله و تغییر ماهیت انقلاب را دنبال می‌کنند؛ بنابراین راه‌بلدی و نقشه‌خوانی دشمن برای ما مهم است.

وی بصیرت را لازمه صیانت از انقلاب اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: عوامل موثر در بی‌بصیرتی نیز باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد، دنیاطلبی، بی‌بهره‌‌گی از قدرت تحلیل و تفکر، غفلت از تاریخ و تجربیات از جمله علل بی‌بصیرتی به شمار می‌روند.

رستمی ضمن ابراز خشنودی از اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نسبت به توطئه‌ها هوشیار هستند، اظهار کرد: در 9 دی نیز با حضور خود در صحنه با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند و نقشه دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار