خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده نیروی انتظامی فارس، حماسه ۹ دی را بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

حماسه ۹ دی فصل جدیدی از غیرت دینی را رقم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در جمع خبرنگاران فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی را گرامی داشت و گفت: حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

وی افزود: روز نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ به‌واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد و دشمنان انقلاب اسلامی ایران این واقعه عظیم را به هیچ وجه از اذهان خود پاك نخواهند كرد.

حبیبی بیان كرد: مردم در جریان فتنه ۸۸ به این نتیجه رسیدند که ماهیت فتنه در مقابله با باورهای اصیل و مقدسات آن‌ها است و این نتیجه زمانی بارز شد که در روز عاشورا مقدسات مورد هتک حرمت فتنه گران قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد: افزایش اقتدار و استحكام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، حفظ و تثبیت استقلال سیاسی کشور، وحدت ملی، رسوایی سران فتنه و مرز بندی حق و باطل از آثار حماسه ۹ دی ۸۸ بود.

وی یادآور شد: در مراسم ۹ دی‌ماه سال ۸۸، ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی ثابت كردند در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و شهدای عزیز تا پای جان دفاع می‌كنند.

حبیبی در پایان ضمن گرامیداشت و تبریک نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تأكید كرد: خادمان مردم در نیروی انتظامی استان فارس در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تأمین نظم و امنیت عمومی جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار