همزمان با دهه بصیرت برگزار شد

نشست بصیرت افزایی به مناسبت ۹ دی ماه در حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد

حجت الاسلام جعفر پور: ما با توجه به فتنه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی باید سطح آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی خود را بالا ببریم و مطیع امر ولایت فقیه باشیم تا کشور ما از خطرات محفوظ باشد.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۸۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به مناسبت دهه بصیرت با حضور حجت الاسلام مجید جعفر پور از بنیاد تخصصی امامت، نشست بصیرتی با حضور جمعی از مسئول پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد برگزار شد.
حجه الاسلام جعفر پور در ابتدا ضمن اشاره به آیه ۸ سوره صف «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» گفت: دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون در صدد نابودی دین اسلام و قرآن و هتک حرمت به ائمه علیهم السلام هستند که ما بعضی از آن موارد، از اوایل اسلام تاکنون مشاهده نموده ایم که نه تنها نور خدا خاموش نشده بلکه خداوند اراده کرده است که این نور الهى را همچنان گسترده‌تر و کاملتر سازد، تا همه جهان را فرا گیرد، و تمام جهانیان از پرتو آن بهره گیرند هر چند که کافران را خوشایند نباشد.
وی اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات ایرانیان به حساب می‌آید.
این کارشناس امامت در پایان خاطر نشان کرد: ما با توجه به فتنه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی باید سطح آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی خود را بالا ببریم و مطیع امر ولایت فقیه باشیم تا کشور ما از خطرات محفوظ باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار