فرمانده سپاه کربلا در دیدار با امام جمعه تنکابن:

بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها موجب ورود سپاه در برخورد با مفاسد شده است

فرمانده سپاه کربلا به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها موجب شده است تا سپاه برای برخورد با مفاسد به عنوان یک ضابط قضایی ورود پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۵۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها موجب ورود سپاه در برخورد با مفاسد شده است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز با حجت الاسلام سیدمهدی هدایتی امام جمعه تنکابن دیدار کرد.

در این دیدار سردار مسلمی با قدردانی از امام جمعه تنکابن و با اشاره به اینکه  ائمه جمعه پدر معنوی شهرستان‌ها هستند، گفت:ارتباط نزدیکی در سطح استان بین ائمه جمعه وسپاه وجود دارد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که برای کمک به مردم  باید از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، افزود: باید ازجایگاه (ائمه جمعه وسپاه) برای تبیین وبصیرت افزایی در جامعه استفاده کنیم.

سردار مسلمی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها موجب شده است تا سپاه برای برخورد با مفاسد به عنوان یک ضابط قضایی ورود پیدا کند.
 
بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها موجب ورود سپاه در برخورد با مفاسد شده است
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال وفاق و اتحاد ملی در کشور می‌باشد، اضافه کرد:، اما دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و ازبین بردن همبستگی  در کشور است و سپاه تلاش می‌کندبا خدمت رسانی به مردم از بروز ناامیدی جلوگیری کند.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به سیره رهبر معظم انقلاب که فرقی بین  خلوت وجلوت نمی‌باشد وتذکرات را به مسئولین میدهند، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه هم به عنوان پدر معنوی شهرستان‌ها بخشی از همان جلوه هستند و در جهت راهبری جامعه برای رسیدن به جامعه اسلامی حرکت می کنند.
 
بی تفاوتی برخی دستگاه‌ها موجب ورود سپاه در برخورد با مفاسد شده است
در ادامه حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه سپاه فقط پاسدار مرزجغرافیایی نیست، گفت: سپاه با رویکرد کیفی در مرز‌های اقتصادی، سازندگی، اعتقادی وفرهنگی فعال است وهرجا قدری ناامن شودحضور سپاه لازم است.

امام جمعه تنکابن با تاکید از حضور سپاه و بسیج در گشت‌های رضویون و مقابله با کرونا، افزود: با وفاق و همدلی که بین مسئولین است، کار‌ها صورت میگیرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار