جانشین سپاه زنجان در گفت وگو با «بسیج»:

سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری سیزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) سپاه ویژه سربازان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۵۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اعلام این خبر گفت:سیزدهمین دوره جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) به منظور تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان سرباز، الگو‌سازی مناسب برای سایر سربازان و کمک در جهت رشد و ارتقای هدفمند آنان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شناسایی و الگوسازی برای سایر سربازان با بیان توانمندی‌های سربازان در بخش‌های مختلف و ایجاد زمینه رشد و تعالی سربازان در دوره خدمت مقدس سربازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است،تصریح کرد: در این جشنواره از سربازان نمونه در بخش‌های مختلف تجلیل می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه استان با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی دوره‌ای مهم و تاثیرگذار در زندگی جوانان است، افزود:سربازان وظیفه از ظرفیت مناسبی برای آموزش و پیشرفت برخوردار هستند تا ضمن تقویت بصیرت خود در سایر زمینه‌ها نیز به سطح بالایی برسند.

 

طهماسبی بابیان اینکه در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) پس از شناسایی و معرفی جوانان برتر، سربازان نمونه و منتخب مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت،خاطرنشان کرد: سربازان مؤمن و انقلابی با داشته‌ها و تجارب ارزنده خود آینده سازان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب خواهند بود.

 

این مسئول در پایان یادآور شد:سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان روز پنج شنبه 11دی ماه 99 ساعت 8صبح در محل حسینیه فاطمه الزهرا سپاه استان برگزارمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار