حضرت زهرا(س) کانون ایمان و یقین به ذات مقدس خداوند است

جانشین حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان گفت: با ورود حضرت زهرا(س) در جزیزه العرب زن از ذلت بردگی مردان و حقارت و پستی که به عنوان کالا به او نگریسته می‌شد به عالیترین مقام انسانی رسید.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۸۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
جانشین حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویژه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت زهرا مانند رسول اکرم الگوست و مانند ایشان علم و عصمت قرآن و ولایت تکوینی دارند.

زهرا هراتی با تاکید بر این مطلب که خداوند به پیامبر اسلام فرزندی عطا کرد که در طول زمان باقی مانده است، افزود: پیامبر اسلام به فاطمه (س) محبت زیادی داشتند، محبت‌های نبی مکرم اسلام نسبت به آن حضرت برخاسته از ارزش‌های والایی بود که در شخصیت حضرت زهرا (س) موج میزد.

وی از آن حضرت به عنوان کانون ایمان و کانون یقین به ذات مقدس خداوند نام برد و بیان کرد: رفتار، مواضع و کلام حضرت صدیقه مرضیه (س) الهی بر اساس عصمت بود.

هراتی تصریح کرد: فاطمه سرور زنان عالم است که با ورود ایشان در جزیزه العرب زن از ذلت بردگی مردان و حقارت و پستی که به عنوان کالا به او نگریسته می‌شد به عالیترین مقام انسانی رسید.
ارسال نظرات