با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان؛

دیدار و تجلیل از پرستاران در شهرستان کوهرنگ

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام ،امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ از پرستاران چلگرد تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۰۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با حضور در جمع پزشکان،پرستاران و کادر کوهرنگ با گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد حاج قاسم سلیمانی از خدمات و ایثارگری های پرستاران تجلیل کردند.

دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گفت آن حضرت فرمودند: وَ مَنْ سَعَی لِمَرِیضٍ فِی حَاجَةٍ قَضَاهَا أَوْ لَمْ یَقْضِهَا خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ کَیَوْمٍ وَلَدَتْهُ أُمُّه رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله ‌فرمودند: کسی که در جهت تأمین نیاز بیماری بکوشد، برآورده شود یا نشود، از گناهانش، به سان روزی که از مادر متولد شده بیرون آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: پرستاری شغل مقدس با اجر و پاداش‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان در ادامه کار پرستاران را جهاد فی سبیل الله خواند و مقایسه کرد با ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و گفت: پزشکاه ،پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند و سرفراز از این آزمون بیرون آمدید و خیل مردم هم قدر کار و زحمات این عزیزان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار