حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

بسیج طلاب و روحانیون حامی مردم در مقابله با کرونا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، روحانیون و طلاب جهادگر بسیجی را پیشقراول حمایت از مردم در مقابله با کرونا دانست.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۶۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمانه طلاب و روحانیون جهادگر بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد همزمان با دهه بصیرت و ایام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این نشست با گرمیداشت فرارسیدن دهه بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، گفت: با توجه به اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا آحاد جامعه را تعطیل کرد، ائمه جمعه و نمایندگان محترم ولی فقیه در مراکز استان ها فداکارانه زحمت کشیدند و انصافاً ایثارگرانه وارد میدان شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: کسانی پشت صحنه کارهای بزرگی انجام دادند لیکن خیلی ها نمی دانند؛ مثل روحانیت و ائمه محترم جمعه.

وی ادامه داد: بعد از فرمان حضرت آقا تحت عنوان  برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، طلاب و روحانیون بسیجی در سپاه استان چهارمحال و بختیاری نقش بسزا و محوری برعهده گرفتند و با تشکیل قرارگاه جهادی در حوزه نمایندگی و بسیج طلاب و روحانیون، گروه های جهادی به مناسبت های مختلف در زمینه حمایت از مردم در مسئله کرونا وارد میدان شدند و در اقصی نقاط استان در زمینه های پاکسازی معابر و اماکن، مشغول به کار شدند.

حسینی صدر گفت: مشارکت در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و جمع آوری کمک های خیران در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر عرصه هایی بود که روحانیت در خط مقدم بودند و همچنین در بحث اموات کرونایی نیز با تشکیلات منسجم و برگزاری جلسات هماهنگی انصافاً زحمات زیادی کشیدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آموزش فوریت های پزشکی به روحانیون و طلاب برای کمک به مراکز درمانی با توجه به طولانی بودن دوره شیوع کرونا از دیگر اقدامات انجام شده است که روحانیون عزیز آمادگی حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها را پیدا کردند.

وی ، روحانیون و طلاب جهادگر بسیجی را پیشقراول حمایت از مردم و مقابله با کرونا دانست و افزود: کمک در غربالگری سلامت خانواده ها، اعزام گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون برای ضدعفونی، مشارکت در حمایت مالی و توزیع سبدکالا و بسته های معیشتی و بهداشتی بین خانواده های معسر، مشارکت در امر نذر و قربانی گوسفند و اهدای خون، کمک در تهیه و دوخت و توزیع ماسک و گان حفاظتی از دیگر فعالیت های طلاب و روحانیون جهادگر بسیجی در مقابله با کرونا بوده است.

در این مراسم از چند مسئول گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار