نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

توطئه ی تقابل دیانت- سلامت با تدبیر رهبری خنثی شد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: در توطئه ی تقابل دیانت- سلامت، تدبیر مقام معظم رهبری دشمن را خلع سلاح کرد.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۲۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمانه طلاب و روحانیون جهادگر بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد همزمان با دهه بصیرت و ایام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این دیدار با گرامیداشت فرارسیدن دهه بصیرت و سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، به نکات مثبت و منفی بحث شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: امور مثبت کرونا کمتر از امور منفی آن نبود. مثل دوران دفاع مقدس که در بحث های علمی، نظامی، ...، دستاورد داشت این ویروس نیز چندین دستاورد داشت .

امام جمعه شهرکرد، رویدادهایی همچون کرونا را نوعی بلیه، زنگ خطر و چه بسا عذاب نیز دانست و افزود:  این مسئله ضایعاتی هم د اشت و دارد؛ اما در کنار اینها یک فتنه هم بود. فتنه ی تقابل دیانت – سلامت.

وی تصریح کرد: می خواستند دیانت و سلامت را دو مقوله مقابل هم قرار دهند و بگویند دیانت مانع سلامت است؛ که حضرت آقا  مدبرانه در این عرصه آمدند و ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعطیلی حرم مطهر امام رضا علیه السلام و امامزادگان، کار ساده ای نبود، تدبیر مقام معظم رهبری دشمن را خلع سلاح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ، به میدان آمدن مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری را نشانه بصیرت، هوشیاری و همراهی ملت در خنثی سازی فتنه عظیم در حال شکل گرفتن دانست و گفت: الحمدالله با حکمت این فتنه خنثی شد.

وی افزود: در مسئله کمک مومنانه نیز با این حکمتی که رقم خورد، نهضت احسان ، حضورطلاب در بیمارستان هاف تغسیل و تکفین و تدفین اموات کرونایی، دلگرمی به خانواده ها و کمکی به کادر درمان بود و پیوند مردم و مسئولین را افزایش داد.

این مقام مسئول، کاهش آلام و مشکلات را نتیجه همراهی مردم با مسئولین و حضور جهادگران بسیجی و طلاب و روحانیون در عرصه دانست و گفت: آیندگان قضاوت خواهند کرد که این کرونا چقدر دستاورد داشته و اینها در پیشگاه خداوند هم اجر و مزد دارند و باید با وحدت و همدلی ادامه پیدا کند.

امام جمعه شهرکرد در پایان اظهار کرد: منیت ها و نگاه های محدود باید کنار گذاشته شود و باهم افزایی و همدلی و وحدت بیشتر خدمت رسانی افزایش پیدا کند و خسته هم نشویم تا این بلیه هست نباید خسته شویم.

در این مراسم از چند مسئول گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار