مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان:

تکریم شعائر دینی از رسالت های جهادگران بسیج طلاب است

حجت الاسلام حمید محمدی، همراهی با خانواده های مصیبت دیده از کرونا و تکریم شعائر دینی را از رسالت های جهادگران بسیج طلاب و روحانیون دانست.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۰۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمانه طلاب و روحانیون جهادگر بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد همزمان با دهه بصیرت و ایام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، گوشه هایی از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون بسیجی در عرصه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را تشریح کرد.

حجت الاسلام حمید محمدی افزود: برنامه های فرهنگی، بصیرتی، روشنگری و کمک رسانی از جمله اقدامات بسیار ارزشمندی است که سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام داشته است.

وی، تکریم شعائر دینی را از رسالت های جهادگران بسیج طلاب و روحانیون دانست و  ادامه داد: حضور طلاب و روحانیون جهادگر بسیجی در امر غسل، تکفین، اقامه نماز میت و تلقین اموات کرونایی به منظور رعایت شعائر دینی و مذهبی، یکی دیگر از اقدامات ارزشمند برای تکریم خانواده های مصیبت دیده ناشی از ویروس منحوس کرونا است.

در این مراسم از چند مسئول گروه های جهادی بسیج طلاب و روحانیون با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار