خبرهای داغ:

سهم پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های سلامت محور

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های سلامت محور برای پرسنل شهرداری و شهروندان مناطق و محلات محروم و کم برخوردار شهر سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۳۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
سهم پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های سلامت محوربه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های سلامت محور برای پرسنل شهرداری و شهروندان مناطق و محلات محروم و کم برخوردار شهر سمنان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به مقوله سلامت در این ایام خبر داد. علی غفوری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: استقرار پزشک در مناطق و محلات محروم و کم برخوردار شهر سمنان و ویزیت و معاینه رایگان شهروندان در این مناطق با همکاری و مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان، مرکز سلامت و مشاوره شهرداری و حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان صورت خواهد پذیرفت.
غفوری افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی مقابله با کرونا شامل اقلامی از قبیل: مایع ضد عفونی کننده، ماسک و ... در مناطق محروم و کم برخوردار شهر سمنان، از دیگر برنامه‌های سلامت محور در این ایام است.
وی با اشاره به شیوع کرونا از سال گذشته گفت: بسیجیان پایگاه قدس شهرداری همراه با دیگر بسیجیان در ضدعفونی معابر شهری مشارکت داشته و این امر همچنان ادامه دارد.
فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان ضمن تقدیر از شهدای سلامت، خاطرنشان کرد: به منظور تجلیل از زحمات این عزیزان و دلجویی از خانواده‌های شهدای سلامت، طرح دیدار با خانواده این شهدا در دستور کار قرار دارد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار