جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج و متخصصین:

مکتب سردار شهید سلیمانی حاج قاسم‌ها را تربیت می‌کند

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج و متخصصین گفت: نام‌های ماندگار تا ۱۰۰ سال آینده هم نابود شدنی نیست زیرا مکتب شهید سلیمانی حاج قاسم‌ها را تربیت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۰۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تجلیل و تکریم از 200 کارگر و پارکبان به مناسبت هفته تبیین نقش استان سیستان و بلوچستان در چهل سالگی دفاع مقدس در سوله ورزشی ناحیه ویژه زاهدان برگزار شد.
 
  سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا در این مراسم اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی انسان بزرگ و کم‌نظیری در تاریخ بود ما میراث‌دار حیات و ممات دهها هزار انسان‌های مختلفی هستیم که آمده و رفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ صحنه ظهور انسان‌های خوب و بد بوده افزود: در طول تاریخ نام انسان‌های خوب در صفحات ماندگار می‌شود انسان‌هایی که نامشان به نیکی یاد شده که مردمی بودن و خدمت به مردم رمز ماندگاری این افراد است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج و متخصصین بیان کرد: سلیمانی با تقوا، اخلاص، معرفت و مردمی بودن محبوب دل‌ها بود این شهید به صفت‌ها جایگاه و ارج و قرب داد باید در نظر داشت تقوا در بین انسان‌ها متفاوت بوده و افراد به واسطه تقوا ارزش و جایگاه پیدا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب را مستضعفان و کارگران حفظ کردند تصریح کرد: در جنگ بسیاری از فرمانده‌هان کارگر بوده و به شهادت رسیدند که شهید برونسی یک شهید از قشر کارگری است.

سرهنگ کیخا خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند در این حالت همه چیز درست شده و سر جایش قرار می‌گیرد اگر شرایطی باشد باید روایات پیامبر(ص) را اجرایی و بر دست کارگران بوسه زنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار