خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات و پویش‌های متنوع دهه بصیرت در بیارجمند

پایگاه‌های بسیج و حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند در گرامیداشت ایام فاطمیه و دهه بصیرت برنامه‌های متنوع و مسابقات و پویش‌هایی را در حال برگزار دارند
کد خبر: ۹۳۰۸۴۰۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پایگاه‌های بسیج و حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند در گرامیداشت ایام فاطمیه و دهه بصیرت برنامه‌های متنوع و مسابقات و پویش‌هایی را در حال برگزار دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
یادواره مجازی آبروی محله به یاد شهید محمد حسین کریمی که در ۵ دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در شلمچه به شهادت رسید به همت حوزه برگزار شد.
تهیه و امضاء طومار و بیانیه مطالبه گری انتقام سخت شهدای محور مقاومت و شهدای هسته‌ای توسط حلقه صالحین شهید احمد کریمی پایگاه سمیه انجام شد.
مسابقه شعر کلیپ عکس نوشته با عنوان میثاق با ولایت با موضوع حماسه ۹ دی تا ۱۵ دی ماه توسط حوزه برگزار که به سه نفر برتر هدایایی اهدا می‌شود.
پویش مطالبه انتقام سخت حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها در راستای مطالبه گری انتقام شهادت ناجوانمردانه شهدای مقاومت و شهدای هسته‌ای حلقه‌های صالحین طومار و بیانیه خود را جهت انتشار وانعکاس تا سالروز شهادت شهدای مقاومت اجرا می‌شود.
پویش سوگواره سردار دل‌ها ویژه فرهنگیان و معلمان در قالب آثار متن ادبی و دلنوشته تا ۲۰ دی ماه با موضوع من یک معلم هستم هزاران سردار سلیمانی تربیت مینمایم... برگزار شده است.
مسابقه کتابخوانی از زندگینامه شهید ابراهیم هادی به همت پایگاه آسیه در این روستا برگزار شده است.
پخت و توزیع شیربرنج نذری بمناسبت دهه فاطمیه (س) توسط حلقه صالحین شهیده ناهید فاتحی کرجو پایگاه صدیقه کبری روستای احمدآباد انجام گردید.
مسابقه ساخت کلیپ مرد میدان با موضوع یادواره سردار دل‌ها تا ۲۰ دی ماه با درج هشتگ #مرد_میدان و #ما_ملت_شهادتیم در سطح پایگاه‌های این حوزه برپا شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها