در گرامیداشت دهه بصیرت و ایام فاطمیه نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) در منطقه کلاته خیج شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۹۳۰۸۴۱۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه بصیرت و ایام فاطمیه نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) در منطقه کلاته خیج شاهرود برگزار شد که به گوشه‌ای از آن در ادامه می‌پردازیم:
مراسم عزاداری و نشست بصیرتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و ۹ دی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل فاطمیه روستای گرمن به همت پایگاه حدیث برگزار شد.
به همت پایگاه حضرت خدیجه (س) به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مراسمی در منزل یکی از بسیجیان برگزار و بسیجیان این پایگاه در مراسم حماسه ۹ دی شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود هم شرکت کردند.
نشست بصیرتی حماسه ۹ دی به همت پایگاه عقیله بنی هاشم در مسجد نبی اکرم (ص) پادگان شهید پژوهنده چهلدختر شاهرود با سخنرانی حجت الاسلام درویشی از عقیدتی سیاسی تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع و فاطمیه روستای خیج به همت پایگاه مرضیه برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) و یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج محسن فخری زاده توسط حلقه شهید اسحاق قدیری پایگاه اطهر و پایگاه بنت الرسول با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواندن سوره یس نوحه خوانی و مرثیه خوانی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها