مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان ولایت مداری را از ویژگی‌ بارز سردار سلیمانی دانست.
کد خبر: ۹۳۰۸۶۳۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج  از لرستان،  اظهار داشت: سردار سلیمانی با تمام وجود و در عمق جان به خداوند اعتقاد داشت، رفتار، سخن و اقدامات این شهید بزرگوار برای خداوند بود.

وی افزود: شهید سلیمانی به دنبال کسب رضایت خداوند بود و به طور یقین کسی که به دنبال کسب رضای خداست با دشمن خدا سر سازگاری ندارد، شهید سلیمانی اهل ریا، فخر فروشی، تظاهر و نشان دادن خود نبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: شهید سلیمانی در طول 40 سال خدمت سربازی اسلام تمام افتخارش این بود که خداوند از او راضی باشد که همین ویژگی نقطه برجسته و نورانی زندگی شهید سلیمانی است.

وی ولایت مداری را از دیگر ویژگی‌ بارز سردار سلیمانی دانست و بیان کرد: ولایت محوری، اعتقاد به  ولایت فقیه و حقانیت راه امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود و با همه وجود اعتقاد داشتند که تنها نسخه نجات بخش جهان اسلام نسخه ولایت فقیه است که امام راحل برای جامعه اسلامی معرفی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی گفت: اعتقاد به ولایت فقیه در عمل ،گفتار، رفتار و سلوک فرماندهی سردار سلیمانی موج می‌زد و به عبارتی دیگر شهید سلیمانی عملا به ولایت فقیه اعتقاد داشت و اطاعت از دستورات ولایت فقیه را برای خودش واجب می‌دانست.

وی تصریح کرد: اگر کسی مومن، خدا شناس و پیرو ولایت باشد همچون شهید سلیمانی به  بصیرت و دشمن شناسی می‌رسد، شهید سلیمانی دشمن این مرز و بوم را می‌شناخت و برای مقابله با توطئه دشمنان اسلام و قرآن برنامه‌ریزی می‌کرد و دشمنی همچون داعش را کامل می‌شناخت و می‌دانست که داعش توسط آمریکایی‌ها درست شده است که بلای جان، تفرقه بین مسلمانان و سبب ناامنی برای کشورهای مسلمان شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه هستند اظهار داشت: شهید سلیمانی با اقدامات و نزدیک کردن امت‌های اسلامی به یکدیگر قدرت بزرگی تولید کرد که این قدرت بزرگ با محوریت شهید سلیمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی داعش تا دندان مسلح که توسط اسرائیل و آمریکا حمایت می‌شدند از پا درآمد این یعنی به رخ کشیدن اقتدار محور مقاومت و مسلمانان در همین راستا اگر مسئولان و کارگزاران نظام همچون شهید سلیمانی سرباز ولایت باشند به اقتدار نظام جمهوری اسلامی هیچ لطمه‌ای وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات