خبرهای داغ:

جهادی‌های شاهرود پای کارند/ از اعطای وام قرض‌الحسنه تا توزیع بسته‌های معیشتی

مسؤول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود از اعطای وام قرض‌الحسنه و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار و کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۸۶۴۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
حجت‌الله بابامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، از تهیه و توزیع ۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان محله خبر داد.
وی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، شکر و قند، چای، حبوبات، پنیر و ... به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان به همت کانون خادمیاران رضوی و بسیجیان پایگاه‌های عاشورا و ساجده تهیه شد.
مسؤول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود با اشاره به اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان گفت: ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به همت بسیجیان تهیه و به خانواده‌های گرفتار کرونا اعطا شد.
بابامحمدی با اشاره به تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند بیان کرد: به همت بسیجیان تهیه جهیزیه برای نوعروسان در دستور کار است که تاکنون سه جهیزیه تهیه و اهدا شد و همچنان این اقدام ادامه دارد.
وی توجه به نیاز‌های محله را اولویت این قرارگاه عنوان کرد و افزود: تلاش برای محرومیت‌زدایی در محله و شهر توسط این قرارگاه موردتوجه است و با کمک خیران در این مسیر به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها