فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در گفت وگو با "بسیج":

۳۰دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند شهرستان سلطانیه اهدا شد

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه از تامین 30 دستگاه تبلت و دیگر اقلام برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان سلطانیه همزمان با آغاز طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۸۷۴۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
سرهنگ محمدحسین سلیمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت یاد و نام سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در طرح شهید سلیمانی در شهرستان سلطانیه اشاره و اظهار کرد:همزمان با ابلاغ طرح این شهید بزرگوار، فعالیت‌های شهرستان سلطانیه به چهار کمیته نظارتی، عملیاتی، محرومیت زدایی و آموزشی تقسیم گردید و تمامی اقدامات حول محور این چهار کمیته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌های تشکیل شده در همه روستا‌ها فعال هستند، تصریح کرد: فعالیت سپاه و بسیج در روستا‌های شهرستان در زمینه‌های پایش پایگاه ها، توزیع بسته‌های معیشتی و محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های کم درآمد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه به اهدای ۳۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اشاره کرد و گفت: همچنین گازرسانی برای برخی روستا‌ها و کمک به تهیه و تامین دارو برای خانواده‌های کم درآمد بخشی دیگر از فعالیت‌های مجموعه سپاه و بسیج در شهرستان سلطانیه می‌باشد.

سلیمی با اشاره به اینکه نظارت از صنوف نانوایی و بهبود کیفیت پخت نان توسط بسیجیان این شهرستان صورت می‌گیرد، افزود:همچنین سرکشی و دلجویی از پرستاران و خانواده‌های درگیر با ویروس منحوس کرونا از فعالیت‌های این مجموعه است.

وی در پایان یادآور شد: امید است با عنایت خداوند متعال و دعای خیر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که فعالیت‌های ذکر شده با نام و یاد این شهید بزرگ جهان اسلام در سراسر کشور انجام می‌شود، بزودی ویروس منحوس کرونا از بین رفته و از مشکلات مردم و کشور کاسته شود.
ارسال نظرات