خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

انتقام گرفتن خون سردار سلیمانی بصیرت فاطمی را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری بسیج بوئین میاندشت، احمدقاسمی (فرمانده ناحیه بسیج بویین میاندشت)در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه اظهار کرد: سردار سلیمانی چهره افسانه‌ای و فرشته نجات بخش مردم منطقه عراق و سوریه بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۳۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین میاندشت، سرهنگ دوم پاسدار احمدقاسمی (فرمانده ناحیه بسیج بویین میاندشت ) در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته شهر بوئین‌میاندشت با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی چهره افسانه‌ای و فرشته نجات بود که نجات بخش مردم منطقه عراق و سوریه شد چون مانعی برای اجرای طرح‌های آمریکا در منطقه بود.
احمدقاسمی با بیان اینکه سردار سلیمانی تهران را به سواحل مدیترانه متصل کرد، افزود: این شهید بزرگوار غافله سالار حرکت انقلاب بود و از این پس نیز امتداد حرکت‌ها از مسیر سردار سلیمانی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در هر عصری مالک و عماری است و در عصر کنونی مالک امام خامنه‌ای سردار سلیمانی بود، گفت: بصیرت حاصل از خودگذشتگی و مبارزه با نفس است، بصیرت افزایی نتیجه استقامت و ایستادگی است همانگونه که سردار سلیمانی با بینش و بصیرتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای کشور را مدیریت کرد.
احمد قاسمی متذکر شد: اگر جوانان در برابر هوای نفسانی خود فائق نیایند نمی‌تواند استقامت کنند و سرباز امام زمان خود باشند، انتقام گرفتن از خون سردار سلیمانی بصیرت نیاز دارد.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از سیلی‌های سخت خروج آمریکا از منطقه از لحاظ فکری و غرب زدگی است، افزود: غرب زدگی آفت است و نباید با دشمن مماشات کرد چون دشمن به دنبال ترساندن ما است اما سربازان ولایت از هیچ دشمنی نخواهند ترسید.
فرمانده ناحیه بویین میاندشت با اشاره به اینکه بدون توجه به بسیجیان و جوانان و نوجوانان هیچ کاری میسر نخواهد شد، افزود: پیروزی در هر میدان نیاز به توجه به جوانان دارد، محور حرکت باید جوانان و نوجوانان باشند همانگونه که در قرارگاه سلامت محله محور در تمام نقاط شهرستان حضور پیدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار