با حضور پایوران برگزار شد؛

بازدید معاون امور بين الملل رئيس قوه قضائيه از لشکر 27

معاون امور بين الملل رئيس قوه قضائيه با حضور در جمع پایوران لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، از نزدیک با ایشان گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۷۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، دکتر علي باقري معاون امور بين الملل رئيس قوه قضائيه با حضور در جمع پایوران لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، از نزدیک با ایشان گفت و گو کرد.

باقري در جمع رزمندگان لشکر 27 تاکيد کرد: دو ديدگاه در صحنه سياسي و اجتماعي از ابتداي شروع مبارزات امام (ره) وجود داشته و تا امروز نيز اين دو ديدگاه در مقابل هم صف آرايي کرده اند.

در ديدگاه اول دين توانايي اداره جامعه را دارد، ارزش هاي ديني مولف و پشتيبان کننده توسعه و رفاه کشور است و در ديدگاه مقابل که به ظاهر مخالف انقلاب نيز نيستند، مشکلات را در پاي بندي به اين ارزش هاي دینی مي بينند.

وي با توجه به نقل قولي از شهيد بهشتي (ره) که اختلاف ما با بني صدر اختلاف مبنايي است و اختلاف بر سر قدرت نيست افزود: ايستادگي ما در برابر متجاوزين ريشه در ارزش ها دارد و وصاياي شهدا دليل بر اين مدعاست. جوانان انقلابي با پشتوانه ارزش هاي ديني به توانايي هاي موجود رسيده اند.

معاون امور بين الملل رئيس قوه قضائيه افزود: ويژگي راهبردي برجام اين بود که ارزش هاي ما را کاناليزه کند تا هر زمان که اراده کردند هر کاري را انجام دهيم همچنان که در خصوص عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي برخي کشورهاي عربي بدون اراده انجام مي دهند.

ايشان ادامه داد: دعواي استکبار با ما بر سر پيشرفت ماست و نه ساخت مسجد، اگر هسته اي و موشکي را تعطيل کنيم دانشگاه نيز تعطيل مي شود. ديروز شهيد مدني و امثال اين بزرگواران را که نماد حفظ دين بودند شهيد مي کردند و امروز نماد هاي پيشرفت و توسعه ما از جمله شهید فخری زاده را شهيد مي کنند.

در پايان اين ديدار ايشان به سوالات حاضرین پاسخ گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار