ایت الله مدرسی در اولین یادواره سردار سلیمانی:

پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بارزترین ویژگی‌های مشترک سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی است

اولین یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان ارشد استان در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۹۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ ساعاتی پیش آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در اولین یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان ارشد استان در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی مرزبان تئوریک نظام انقلاب اسلامی بود که نقش مهمی در تبین شرایط سیاسی روز ایفا کرده است.
وی با بیان این‌که شهید سلیمانی و مرحوم مصباح نقاط مشترک زیادی دارند، افزود: مقام معظم رهبری سردار سلیمانی را مکتبی انقلابی دانستند و همین جمله در مورد آیت الله مصباح هم صدق می‌کند و او مجموعه‌ای از آموزه‌های دینی و مدرسه‌ای از معرفت بود.
امام جمعه بخش مرکزی یزد ولایت‌مداری بی‌چون و چرا را از دیگر خصوصیات مشترک سردار سلیمانی و آیت الله مصابح یزدی دانست و بیان کرد: اگر انسان مقام ولایت‌مداری خود را تقویت کند، اخلاص وی افزایش یافته و ارزشمندتر می‌شود.
آیت الله مدرسی شجاعت، فداکاری و مهربانی و کارآمدی سردار سلیمانی را ناشی از ولایت‌مداری او عنوان و تصریح کرد: مظلومیت و شجاعت بی‌نظیر در میادین مختلف پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از بارزترین ویژگی‌های مشترک بین سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی است.
وی در پایان با بیان این‌که ثبات قدم یکی از مهمترین اصول ولایت‌مداری است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تا آخرین لحظه عمر با برکت خود از مرز‌های جغرافیایی و آیت الله مصباح یزدی از مرز‌های تئوریک ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کردند و این بارزترین نماد ثبات قدم در ولایت‌مداری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار