امام جمعه بردسکن گفت: در فتنه ترکیبی دهه چهارم انقلاب از نوع نظامی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که فتنه پیچیده‌ای دارد.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۲۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سپاه ناحیه خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا به امروز سه فتنه بزرگ را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی و ترور افراد شاخص و مؤثر انقلاب در دهه ۶۰ نیز فتنه‌ای از نوع نظامی بود، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی را به ایران تحمیل کردند تا انقلاب را ساقط کنند، ولی مردم کاری کردند که دشمن از حمله به انقلاب پشیمان شود.

امام‌جمعه بردسکن با تأکید بر اینکه فتنه دوم در دهه ۷۰ با برنامه‌ریزی بسیار گسترده برای براندازی انجام دادند، تصریح کرد: فتنه ۷۸، فتنه اجتماعی طراحی شده برای سقوط انقلاب بود، ولی حضور گسترده و با بصیرت مردم حرکت آن‌ها را عقیم گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در دهه سوم انقلاب فتنه بزرگ دیگری در سال ۸۸ شکل گرفت که جنس سیاسی داشت با چاشنی انتخابات با رمز تقلب راه‌اندازی کردند، اذعان کرد: فتنه نظامی، اجتماعی و سیاسی را در کشور شاهد بودیم که با حضور با بصیرت مردم خنثی شد.

حجت‌الاسلام امینی با تأکید بر اینکه دشمن فتنه ترکیبی برای دهه چهارم انقلاب برنامه‌ریزی کرده است، عنوان کرد: در فتنه ترکیبی دهه چهارم انقلاب از نوع نظامی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که فتنه پیچیده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه برای فتنه چهارم بعد از ۹ دی سال ۸۸ شخصیت‌های انقلابی و تأثیرگذار زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم، تشریح کرد: آنچه که مهم است باید ببینیم در فتنه‌های مختلف چه چیزی باعث خنثی‌سازی این فتنه‌ها شد و مطمئناً آنچه که باعث خنثی‌سازی فتنه‌ها شده بصیرت است.

امام‌جمعه بردسکن با بیان اینکه در دوره‌ای که خیلی از افراد بریده بودند و یا از انقلاب برای خود سهم قائل شدند، سهم حاج قاسم میدان جنگ بود، تأکید کرد: ریزش‌هایی در این چهل سال انقلاب وجود داشت و افرادی که پست‌های بالایی داشتند سر دامان دشمنان انقلاب اسلامی در آوردند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در فتنه ترکیبی به پیروزی برسیم باید مسلح شویم و بصیرت پیدا کنیم، بیان کرد: اولین سرچشمه فتنه این است که انسان از هوای نفس خود پیروی کند، انسان‌های فاسق با پیروی از هوای نفس و انسان‌های عالم با ایجاد احکامی که از دین نیست باعث بروز فتنه می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها