همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛

قربانی ۹ راس گوسفند جهت کمک به خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون

۹ راس گوسفند جهت کمک به خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون به همت بسیجیان و نیکو کاران ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد قربانی شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۳۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
 فرمانده سپاه مالک اشتر مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  از قربانی ۹ راس گوسفند و توزیع بیش از ۱۳۵ بسته گوشت به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر دارد.

سرهنگ پاسدار کوکبی گفت: اگر امروز در امنیت کامل گرد هم آمده ایم و می‌توانیم در آرامش مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی را برگزار کنیم به برکت و با فدا شدن شهدای گرانقدر مدافع حرم می‌باشد.

وی افزود: خانواده‌های شهدای مدافع حرم بویژه تیپ فاطمیون مورد توجه و تفقد سردار سلیمانی بودند و ایشان هر وقت می‌توانست به این خوانواده‌های عزیز سر میزد و مشکلاتشان را بر طرف می‌کرد در همین راستا به تأسی از این شهید والا مقام به همت بسیجیان و نیکوکاران سپاه مالک اشتر تعداد ۹ راس گوسفند به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و بیش از ۱۳۵ بسته یک کیلویی گوشت تهیه و بین خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون توزیع شد.

وی اذعان کرد: عربستان و قطر با تامین منابع مالی، امریکا و اسرائیل با تامین منابع تجهیزاتی و آموزشی و ترکیه با تجهیز نظامی و همکاری همه جانبه تلاش کردند تا در نزدیکی ایران داعش را ایجاد کنند و اصطلاحا دولت اسلامی عراق و شامات را شکل دهند تا مفهوم اسلام را به صورت کامل محو نمایند و نیز در این راه تمام توان خود را به کار بستند.

کوکبی مطرح کرد: فرمانده معظم کل قوا این تهدید را به خوبی شناسایی کرد و در سال ۱۳۹۰ با آغاز جنگ در سوریه فرمان مقابله با داعش را صادر نمود و فرمانده گرانقدر ما سردار حاج قاسم سلیمانی مامور شد تا این قائله را در خاک سوریه تمام کند تا هرگز این فتنه به کشور نرسد.

فرمانده سپاه مالک اشتر یادآور شد: زمانی که حاج قاسم در سوریه وارد عمل شد نیرو‌های داعش تا پشت در‌های کاخ بشار اسد رسیده بودند، با فرماندهان ارشد نظامی کشور سوریه جلسه‌ای تشکیل داد و به آن‌ها گفت: شما یک عمر تحت پرچم این کشور و این حکومت حقوق دریافت کرده اید و امروز میدان عمل شما است، اگر چند نقطه شناسایی شده در دمشق را مراقبت کنید از سقوط شهر جلوگیری می‌نماییم، این روحیه و این آگاهی موجب همکاری فرماندهان سوری با سردار سلیمانی شد.

سرهنگ کوکبی گفت: با دستور سردار سلیمانی، حاج حسین همدانی فرمانده عمیاتی در شهر دمشق شد. همه این‌ها در شرایطی بود که تا سال ۹۳ رزمندگان ما حتی نمی‌توانستند اعلام کنند که مدافع حرمند و در سوریه میجنگند! سردار سلیمانی در این شرایط با جمع کردن جوانان شیعه افغان و آموزش و تجهیز آن‌ها در ایران این عزیزان را در غالب تیپ فاطمیون راهی جبهه‌های سوریه کرد، همچنین جوانان شیعه و مشتاق پاکستانی و جوانان شیعه یمنی که پیش از جنگ یمن در ایران آموزش دیدند و در غالب تیپ عماریون راهی سوریه شدند.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی با استفاده از این جوانان و جوانان عراقی و لبنانی یک لشگر بین المللی ایجاد کرد و پس از شهادت شهید حججی وقتی گفت: ما داعش را نابود میکنیم واقعا به وعده خود عمل کرد و دشمن میدانست اگر او وعده‌ای میدهد در وعده خود صادق است.

وی گفت: اقتدار نظام در دستان رهبر معظم انقلاب است و این اقتدار به برکت خون همین شهدا به دست آمده است، شهدا موجب سربلندی کشور هستند و امیدواریم که بتوانیم به وظیفه خود در برابر این خون‌ها عمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار