خبرهای داغ:

برگزاری پویش نذر خون در سالروز شهادت سردار سلیمانی در لرستان

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: پویش نذر خون در سالروز شهادت سردار سلیمانی در استان لرستان با حضور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۰۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

سرهنگ عبدالوحید ملک آراء در گفت ‌وگو با  خبرگزاری بسجی از لرستان اظهار داشت: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، پویش نذر خون برای کمک به بیماران نیازمند توسط اعضای داوطلب بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان در استان آغاز شد.

وی با اشاره به این که این پویش به مدت یک هفته ادامه دارد افزود: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ذخایر خونی، در روزهای کرونای اهدای خون به بیماران نیازمند، جهاد محسوب می شود و بسیجیان در این روزها در کنار سایر اقدامات جهادی اقدام به اهدای خون می کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: در همین راستا بسیجیان امروز با مراجعه به پایگاه انتقال خون با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به اهدای خون نمودند.

ملک آراء عنوان کرد: اعضای بسیج جامعه پزشکی لرستان با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند خون کمک می کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع، قرار شد که پویش اهدای خون توسط بسیجیان طی چندین مرحله در پایگاه های انتقال شهرستان های استان انجام گیرد و تیم های سیار انتقال خون نیز در جهت خون گیری به شهرستانهای که پایگاه انتقال خون ندارند اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار