خون پاک سردار دل‌ها شهید سلیمانی و دیگر شهدای اسلام پرچم اسلام را در قله پیروزی حفظ کرده است

سردار بزرگ اسلام رضای خدا را یک اصل می‌دانستند و این اطاعت را افتخاری بزرگ برای خود می‌پنداشت

امام جمعه موقت اهل سنت کنگان: سردار بزرگ اسلام رضای خدا را یک اصل می دانستند؛فداکاری ها و رشادت های پیوسته ایشان در جبهه های حق علیه باطل نه فقط در جهت حفظ امت اسلامی بلکه مستضعفان تمام عالم بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۶۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
به گزارش بسیج نیوز از کنگان:شیخ خلیل افرا ریئس هیئت افتاء اهل سنت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب پیرامون ابعاد شخصیتی و تقریبی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بودند و پیوسته تمام عمر خود را در راه مکتب پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام صرف نمودند از این رو در دل مومنین جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: افرادی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، ایثار و از خود گذشتگی برای امت اسلامی را یک واجب می‌دانند و بر تمام امور زندگی خود این امر را مقدم می‌شمارند.
وی اظهار داشت: از برکات خون شهیدان اسلام بسیجیان فعال‌تر شده اند؛ نیرو‌های مسلح از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همگام با ملت ایران بیدارتر شدند؛ شهیدان با هر قطره خون خود تمام گناهان سهوی را پاک می‌کنند و سالم بودن جسم و روح خود را تضمین میکنند
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار