بسیج جامعه پزشکی در طول سال‌های اخیر کارنامه قابل تقدیری دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بسیج جامعه پزشکی در گذشته با ایجاد بیمارستان‌های صحرایی، اجرای موفق طرح شهید رهنمون و امروز با اقدامات مختلف در راستای مبارزه با کرونا یک کارنامه قابل تقدیری دارد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۹۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

«سید محمد جمالیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک امروز در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر با وجود بحران‌هایی که در جامعه شاهد بودیم بسیج همواره نشان داده که در حل مسائل و مشکلات کارآمد و کارساز است و می‌تواند منشا خیرات و برکات زیادی شود.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در طول این سال‌ها همواره با رویکرد تخصص محوری همواره مخلصانه در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده و در میدان‌ها حضور فعال داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: این روزها در شرایط بیماری کرونا از هر زمانی نقش موثر و کارسازی بسیج را به وضوح بیشتر می بینیم که نمونه اخیر آن نقش آفرینی بسیجیان در طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی است که دستاوردهای بسیار موثری در راستای کنترل بیماری کرونا ایجاد کرده است.

جمالیان تأکید کرد: اگر نگاه و تفکر بسیج در عرصه های مختلف سلامت، بهداشت و درمان طنین انداز شود قطعا شاهد تحول در حوزه نظام سلامت خواهیم بود.

وی بیان کرد: جامعه پزشکی امروز یک جامعه بسیار گسترده است که شامل افراد زیادی از جمله پرستاران، پزشکان و کادر درمان است و با توجه به موفقیت های هیئت های اندیشه ورز نیاز است این هیئت ها در سایر بخش های دیگر نیز تشکیل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: تعامل و هم‌افزایی میان اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج جامعه پرشکی، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج سازندگی با دانشگاه علوم پزشکی قطعا خیرات زیادی خواهد داشت و باید به این مسئله نیز توجه شود.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی در گذشته با ایجاد بیمارستان های صحرایی، اجرای موفق طرح شهید رهنمون و امروز با اقدامات مختلف در راستای مبارزه با کرونا یک کارنامه قابل تقدیری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار