خبرهای داغ:
خمینی شهر
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: بسیاری از گرفتاری های ما به دلیل عُجب و خود برتر بینی است و یکی از راه های نفوذ شیطان، عُجب و خودبرتر بینی است.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۱۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر حجت الاسلام سیدهانی موسوی در مراسم تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ام ابیها(س) سپاه خمینی شهر به شرح کوتاهی از توصیه رسول اکرم(ص) به حضرت علی(ع)؛ "يا علي إنه لا فقر أشد من الجهل و لا مال أعود من العقل و لا وحدة أوحش من العجب و لا مظاهرة أحسن من المشاورة و لا عقل كالتدبير و لا حسب كحسن الخلق و لا عبادة كالتفكر...." پرداخت و گفت: جهل به مهارت های زندگی از فقر هم بدتر است و باید با نور کلام الهی و معصومین این جهل را از بین ببریم.

وی افزود: تعقل و دور اندیشی و تدبیر و خودنگهداری و پرهیز از سخنان بیهوده و حسن خلق و مواظبت بر رفتار و گفتار و تفکر کردن و مشورت گرفتن و نداشتن عجب از مواردی است که مورد تاکید این روایت قرار گرفته است.

در این برنامه از زحمات خانم امیرخانی تقدیر و خانم موسوی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج ام ابیها(س) سپاه خمینی شهر منصوب گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها