معاون هماهنگ کننده وزرات دفاع:

ارتشی ها هم پای رزمندگان مقاومت در دفاع از حرم اهل بیت(ع) جنگیدند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از ۶ سال پیش نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران درکشورهای عراق و سوریه حضور پیدا کردند تا به اندازه خود در جبهه مقاومت همراه سایر نیروها باشد.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۵۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از وابط عمومی رادیو مقاومت، سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برنامه صبحگاهی "سلام سردار" گفت: از آغاز فعالیت محور مقاومت رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز علاقه‌مند به فعالیت و حضور در این جبهه بودند و پس از مدت‌‌ها پیگیری موفق به هماهنگی با سردار دل‌ها شدیم تا تعدادی از نیروهای ارتش نیز در عملیات‌ها شرکت کنند.

وی افزود: از ۶ سال پیش نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران درکشورهای عراق و سوریه حضور پیدا کردند تا به اندازه خود در جبهه مقاومت همراه سایر نیروها باشد.

شعبانیان با بیان اینکه شهید محسن فخری‌زاده یک دانشمند برجسته و ممتاز بود، اشاره کرد: چندین سال در حفاظت کامل بودند به دلیل تهدیدات و خطراتی که این دانشمند برجسته را دنبال می‌کرد؛ شوق شهادت شهید فخری‌زاده همانند سایر شهیدان بزرگوار سبب شد تا در نهایت به آرزوی دیرین خود برسد و با شهادت از این دنیا بروند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع بیان کرد: شهید فخری‌زاده هیچوقت اجازه نمی‌داد بیش از امکانات موجود و توان مجموعه برایش سرمایه‌گذاری کنیم.

رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار