رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در مازندران:

۱۳۵ ورزشکار بسیجی شهید مدافع حرم آل الله شدند/ میدان ورزش، میدان جهاد است

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت که بسیج ورزشکاران ۱۳۵ شهید مدافع حرم را تقدیم دفاع از اسلام و حرم آل الله کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۰۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۱۳۵ شهید مدافع حرم از بسیج جامعه ورزشکاران است / میدان ورزش، میدان جهاد است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مهدی میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در آیین تکریم از خانواده معظم شهید محمد یزدانی (شهید ورزشکار شاخص مازندران) در سلمانشهر گفت: جامعه ورزشکار دین خود را به اسلام و انقلاب  در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (علیه السلام) و نیز در جبهه سلامت و کمک‌های مومنانه ادا کرده است.
 
میر جلیلی  با بیان اینکه بسیج ورزشکاران بیش از ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است ، افزود:میدان ورزش، میدان جهاد است، استان مازندران ۱۲۰۰ شهید ورزشکار دارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مازندران را یکی از استان‌های ورزش خیز و پهلوان پرور کشور دانست و ادامه داد:مازندران ۱۴ جوانمرد ورزشکار دارد که در رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی در رقابت‌ها و رشته‌های مختلف انصراف دادند که افتخار نظام هستند.
 
 میر جلیلی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا شاخص ورزشکار و ورزشکاران جوانمردی که حاضر نشدند با نمایندگان رژیم اشغال‌گر قدس روبرو شونددر مراکزاستان‌ها و شهرستان‌ها اجرا می‌شود، اضافه کرد: از اهداف بسیج جامعه ورزشکاران کشور شناسایی ورزشکاران نخبه و استعداد یابی آنان دررشته‌های مختلف است.
 
به گزارش بسیج، در این مراسم سردار یزدانی و سردار آذر نوش، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه عباس‌آباد سرهنگ افشار مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، بخشدار سلمانشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، خانواده معظم شهید یزدانی، نماینده حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان عباس‌آباد حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها