خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

با مدیریت مقتدرانه سردار سلیمانی داعش زمین‌گیر شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: با مدیریت مقتدرانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داعش زمین‌گیر شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۰۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار محمدتقی اوصانلو امروز در مراسم‌ گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلم شهید فخری‌زاده با عنوان«پاسداشت سرداران جهاد، امنیت، مقاومت و دانش» که با حضور مسئولان استانی و کشوری همچنین بسیجیان در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: با مدیریت توام با اقتدار و قاطعیت سردار سلیمانی منطقه از وجود داعش پاکسازی شد و امنیت به این خطه برگشت.

وی با اشاره به ماجرای پاسخ منفی آمریکایی‌ها به رئیس اقلیم کردستان عراق برای ممانعت از حضور داعش در ار‌بیل، گفت: با مدیریت قوی حاج قاسم، ورود دشمن به اربیل غیرممکن شد.

سردار اوصانلو با ذکر خاطره‌ای از رئیس اقلیم کردستان عراق پس از شهادت سردار سلیمانی، افزود: زمانی که داعش به تصرف موصل و حرکت به سمت اربیل اقدام کرد، به شدت نگران شدیم و از آمریکایی‌ها کمک خواستم تا بیایند و جلوی داعش را بگیرند، اما آنها گفتند در حال حاضر برای ما مقدور نیست و آمادگی نداریم.

وی با اشاره به ادامه صحبت‌های رئیس اقلیم کردستان مبنی بر« در حالی که 30 کیلومتر ستون‌های داعش از طرف موصل با اربیل فاصله داشت، با مسئولان ایرانی تماس گرفته، آنها نیز حاج قاسم را معرفی کردند و زمانی که با ایشان تماس گرفته شد، سردار سلیمانی گفت در سامرا هستم و تا فردا صبح به اربیل عزیمت می‌کنم، بنابراین با مدیریت قوی حاج قاسم، ورود دشمن به اربیل غیرممکن شد».

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از اینکه جوانان همچنان پشتوانه بزرگی برای ولایت فقیه به شمار می‌روند، اظهار داشت: خوشبختانه در زمانه‌ای قرار گرفته‌ایم که در آستانه ظهورمی‌باشد و در این ایام به عنوان سرباز حضرت ولی عصر(عج) توفیق خدمت‌گذاری داریم، تا از حریم اسلام دفاع کنیم.

 این مسئول ضمن اشاره به اینکه، شایستگی مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) و اسلام را یافته‌ایم، گفت: در این راستا در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اربعین شهید فخری زاده و رحلت آیت الله مصباح یزدی آمده ایم تا اعلام کنیم، که اگر آنها رفتند ولی فرهنگ و باورهای آنها همه قلب‌ها را به تسخیر خود درآورده است و همه ما سرباز و فدایی ولایت هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تاکید بر اینکه حضور در مراسم تشییع حاج قاسم دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرد، گفت: مردم در پای مبارزه با آمریکا از نخستین روزهای پیروزی انقلاب مصمم هستند و برای تحقق این موضوع در کنار امام و رهبری قرار گرفته‌اند و در این ارتباط کوچک‌ترین تردیدی به خود راه نداده‌اند و در این راه 300 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

وی تاکید کرد: بی‌تردید مردم ایران همچنان برای اهداف والای امام و شهدا آماده فداکاری و جان‌فشانی هستند و بارها آحاد ملت ایران این روحیه خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند که یک مورد آن روز تشییع پیکر سردار سلیمانی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار