توزیع ۶۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی در یک ماه

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در یک ماه گذشته حدود ۶۰۰ میلیون تومان در قالب بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۴۰ هزار تومان در بین اقشار نیازمند شهرستان بروجرد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۹۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸


سرهنگ پاسدار احمد حسنوند، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: بمناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی، سپاه ناحیه بروجرد بیش از ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را در قالب کمک‌های مومنانه بین اقشار ضعیف تقسیم کرد.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: طی ماه گذشته بیش از ۸۴۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.


وی افزود: از این میزان کمک‌های جمع آوری شده حدود ۶۰۰ میلیون تومان در قالب بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۴۰ هزار تومان در بین اقشار نیازمند شهرستان بروجرد توزیع شد.

سرهنگ حسنوند با بیان این مطلب گفت: از ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، تعداد ۱۳۷ بسته به خانواده‌ی زندانیان نیازمند و ۲۷۰ بسته به کارگران فصلی اختصاص یافت.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: سپاه ناحیه بروجرد در طول یک ماه گذشته تعداد ۶ جهیزیه به ارزش ۳۲ میلیون تومان را در اختیار نوعروسان خانواده‌های محروم قرار داده است.

وی   افزود: همچنین ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یک باب منزل محرومین را در روستای جهان آباد با مبلغ ۶۰ میلیون تومان احداث و تحویل خانواده نیازمند نمود.

سرهنگ احمد حسنوند همچنین از پرداخت جریمه ۴۰ میلیون تومانی و آزاد سازی ۴ زندانی غیر عمد طی یک ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: در راستای حمایت از اقشار ضعیف شهرستان در برابر شیوع ویروس کرونا ۱۷۰ بسته بهداشتی به ارزش ۸ میلیون تومان تهیه و توزیع گردید.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در پایان به توزیع ۱۴۰ بسته آموزشی به ارزش ۱۱ میلیون تومان و نیز خرید ۳ مورد لوازم خانگی به مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان و تحویل به خانواده‌های محروم و ارائه بیش از ۸۵ میلیون تومان خدمات نقدی و غیر نقدی به اقشارآسیب پذیر شهرستان خبر داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات