خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، سپاه ناحیه ثارالله شیراز، در کنار توزیع ۵ هزار بسته معیشتی، ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد را هم به یاد آن سردار عزیز آزاد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۵۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

سرهنگ موسي زارعي در حاشيه برگزاري يادواره "دست هاي آسمان"، در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج در شيراز اظهار داشت: در ايام سالگرد شهادت سردار دلها، سپاه ناحيه ثارالله شيراز، در کنار توزيع 5هزار بسته معيشتي، 15زنداني جرايم غيرعمد را هم به ياد آن سردار عزيز آزاد کرد.

وي يادآور شد: امروز در آستانه اولين سالگرد شهادت سردار دلها، به ياد اين سردار عزيز، و نيز به ياد ديگر شهدا از جمله شهيد فخري زاده و شهيد استوار، اين يادواره را در ميدان صبحگاه سچاه ناحيه ثارالله شيراز، که قدمگاه رزمندگان از هشت سال دفاع مقدس تا کنون بوده است، برگزار مي کنيم.

سرهنگ زارعي با بيان اينکه اين برنامه با محتواي غني با موضوع خدمت‌رساني سردار سليماني به مردم برگزار مي شود، تصريح کرد: ما عمر سردار سليماني را در خدمت به مردم ديديم و در عرصه هاي مختلف، ايشان در ميدان عمل بودند براي خدمت به مردم.

به گفته فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز، در کنار ياد و خاطره اين سردار عزيز، ياد و خاطره ديگر شهدايي که در ابعاد ديگري به مردم اين مرزوبوم خدمت کردند، مثل شهيد اسکندري، شهيد استوار محمودآبادي، و شهيد فخري زاده گرامي مي داريم و رزمايش کمک مومنانه را با عنوان "مکتب سليماني" با همکاري کميته امداد امام خميني(ره)برگزار مي کنيم.

وي تصريح کرد: از ابتداي شيوع ويروس کرونا تا امروز، فقط ناحيه ثارالله شيراز، بالغ بر 200هزار بسته معيشتي و بهداشتي را تهيه و توزيع کرده است که اين کار با همياري خيرين و ادارات و ارگان هاي مختلف بوده است.

فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز گفت: در اين برنامه، يک هزار بسته، و در مجموع 5هزار بسته معيشتي در اين ايام شامل برنج، حبوبات، ماکاروني، رب گوجه، روغن، قند و چاي و ديگر خواروبار مورد نياز هر خانواده به ارزش متوسط هر بسته 350 هزار تومان توزيع مي شود.

سرهنگ زارعي ادامه داد: در کنار کمک هاي مومنانه، نذر خون، نذر رهايي آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد، و در کنار اين فعاليت ها، خدمات رساني به خانواده هاي مبتلا به کرونا در زيرمجموعه طرح شهيد سليماني را هم اجرا کرديم.

وي افزود: همچنين در کنار بسته هاي معيشتي، بالغ بر يکصدهزار بسته بهداشتي، تهيه و توزيع جهيزيه، سيسموني، قرباني و توزيع گوشت گرم ميان نيازمندان، تهيه و توزيع تبلت و لوازم التحرير، از ديگر خدمات اين ناحيه به نيازمندان و آسيب ديدگان از کرونا در منطقه استحفاظي و حتي فراتر از آن بوده است و ابتکارات جالبي هم از بسيجيان در اين موارد شاهد بوديم.

به گفته فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز، نذر رهايي به مناسبت سالگرد شهادت سردار سليماني، پيرو دستور فرماندهي سپاه فجر فارس مبني بر آزادسازي 110 زنداني جرايم غيرعمد، ناحيه ثارالله شيراز 15 زنداني را با مبالغ متفاوت با همکاري خيرين، آزاد کرد.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها